سیسمونی فروشی تهران (بدو نی نی)

سیسمونی فروشی تهران
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

سیسمونی فروشی تهران (بدو نی نی) یکی از بزرگترین مراکز خرید لوازم سیسمونی نوزاد است. در هنگام خرید سیسمونی سوال‌های زیادی برای والدین پیش می‌آید. چه زمانی بهتر است سیسمونی بخریم؟ سیسمونی پسر و سیسمونی دختر چه تفاوت‌هایی دارند؟ چه لوازمی برای سیسمونی نوزاد و کودک باید بخریم؟ و یکی از مهم‌ترین سوال پدر و مادرها این است که از کجا سیسمونی بخریم؟ تعداد لوازم سیسمونی و تنوع آن زیاد است. از طرفی برندهای ایرانی و خارجی مختلفی نیز در بازار برای خرید سیسمونی وجود دارند. انتخاب برند به سلیقه خودتان بستگی دارد. اما در خرید لوازم ضروری سیسمونی می‌توانید از قبل لیستی تهیه کنید و مطابق با آن خرید سیسمونی را انجام دهید. همچنین در خرید لوازم نوزاد و کودک باید دقت کنید که نکات بهداشتی و استانداردهای لازم نیز رعایت شده باشد.

فروشگاه سیسمونی بدو نی نی


فروشگاه سیسمونی بدو نی نی (سیسمونی غرب تهران) ارائه دهنده لوازم سیسمونی نوزاد و کودک است. خرید سیسمونی را از بدو نی نی به دو طریق اینترنتی و یا حضوری می‌توانید انجام دهید. فروشگاه حضوری بدو نی نی در منطقه 22 تهران قرار دارد. این فروشگاه در سرزمین آفتاب کودک قرار دارد. این پاساژ بورس فروشگاه‌های سیسمونی نوزاد است و برای والدین عزیز از کرج و تهران قابلیت دسترسی آسان دارد. همچنین برای سرگرمی کودکان دلبندتان در این پاساژ شهربازی و دنیای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس فروشگاه بدو نی نی


محل فروشگاه بدو نی نی تقریبا در انتهای بزرگراه همت غرب قرار دارد و به راحتی می‌توانید با خودرو شخصی خود به فروشگاه مراجعه کنید. همچنین با مجتمع تجاری تفریحی بام لند نیز فقط سه دقیقه فاصله دارد. در ضمن نگران جای پارک هم نباشید. دارای پارکینگ اختصاصی در طبقات زیرین پاساژ می‌باشد. در ضمن جای پارک عالی در محوطه جلوی فروشگاه می‌باشد و همه روزه می‌توانید برای خرید به فروشگاه مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه بدو نی نی: تهران – منطقه 22 (دریاچه چیتگر) اتوبان همت غرب – خیابان جنگلبان جنوب – میدان موج- خیابان محیط بان – سرزمین کودک آفتاب – طبقه آخر(یک) – روبروی آسانسور واحد 6 (20 دقیقه تا کرج)

تهیه اقلام سیسمونی در عین حال که سخت است ولی می‌تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد. در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی انواع لوازم کودک و نوزاد در نمونه‌های متنوع زیر موجود می‌باشد و خرید را برای شما والدین عزیز راحت و بدون دردسر می‌کند.

خرید اینترنتی از فروشگاه بدو نی نی


والدین عزیز که امکان خرید حضوری از فروشگاه را ندارند و یا بیشتر تمایل دارند که به صورت اینترنتی و با مقایسه کالای مختلف، خرید سیسمونی را انجام دهند، می‌توانند به صورت آنلاین از فروشگاه بدو نی نی خریداری کنند. فروشگاه بدو نی نی دارای ”مجوز و نماد اعتماد الکترونیک” از ”مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت” می‌باشد. این نماد به شما اطمینان خاطر می‌دهد که این فروشگاه صلاحیت و شرایط و اعتبار لازم برای خرید اینترنتی را دارد.

بنابراین از فروشگاه بدو نی نی تمام اقلام مورد نیاز سیسمونی نوزاد را به صورت آنلاین می‌توانید خریداری کنید. همچنین انواع خدمات مشتریان، مشاوره و پاسخگویی به مشتریان، امکان پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا نیز در بدو نی نی برای شما فراهم شده است و آماده دریافت هرگونه انتقادات و پیشنهادات ارزشمند شما نیز می‌باشد.

اینستاگرام بدو نی نی


خرید سیسمونی نوزاد را می‌توانید از طریق اینستاگرام بدو نی نی نیز انجام دهید. در اینستاگرم نیز به نقد و بررسی کامل محصولات پرداخته شده است. از این رو یک منبع خوب برای انتخاب و خرید لوازم سیسمونی نوزاد و کودک می‌باشد و شما می‌توانید از طریق اینستاگرم نیز کالای مورد نظر را سفارش دهید و دریافت کنید.

اینستاگرام بدو نی نی

چه لوازمی را می توانید از سیسمونی فروشی تهران (بدو نی نی) بخرید؟

در فروشگاه سیسمونی بدو نی نی می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز نوزاد را با تنوع و کیفیت بالا خریداری کنید. انواع کالسکه و کریر، صندلی ماشین کودک، ساک حمل نوزاد، صندلی غذاخوری کودک، انواع شیشه شیر نوزاد، انواع پستانک نوزاد، گهواره نوزاد، تخت کنار مادر، تخت و پارک، تاب برقی نوزاد، نی نی لای لای، انواع روروئک و واکر، انواع اسباب بازی، تشک بازی نوزاد (پلی جیم)، آویز تخت و کریر نوزاد، انواع ساک لوازم نوزاد، انواع ست حوله نوزاد، انواع ست روتختی نوزاد و کودک و … از اقلامی هستند که به صورت آنلاین و یا حضوری می‌توانید از بدو نی نی خریداری کنید.

چه برندهایی در سیسمونی فروشی تهران (بدو نی نی) ارائه می شوند؟


برندهای ایرانی و خارجی معتبر و شناخته شده در سیسمونی فروشی بدو نی نی ارائه می‌شوند. برندهایی از جمله دلیجان، بیبی لند، رویه بیبی، بیبی مک، جنرال تکنیک، مادرلی، ریچ کیدز، هپی بیبی، اسپرینگ، راهبرمید، ببکو (bebeko)، لورنزو (lorenzo)، ال اله (elele)، بیبی فور لایف (baby4life)، بیبی سینگ (babysing)، جی بی (gb)، آنجل بیبی (angel baby)، سی بی ایکس (cbx) و … از برندهای معتبر موجود در فروشگاه بدو نی نی می‌باشند.

چرا از فروشگاه بدو نی نی خرید کنیم؟


در فروشگاه بدو نی نی تمام اقلام سیسمونی نوزاد را با با تنوع بالا و در برندهای ایرانی و خارجی می توانید تهیه کنید. با وجود سایت اینترنتی بدو نی نی و همکاری با فروشگاه سیسمونی کرج و سیسمونی فروشی ارومیه می‌توانید توضیح و مشخصات کامل محصولات را بررسی کنید و یک خرید عالی و مطمئن را انجام دهید. همچنین امکان خرید حضوری نیز برای راحتی بیشتر والدین عزیز در فروشگاه بدو نی نی واقع در منطقه 22 تهران فراهم شده است.

در فروشگاه بدو نی نی با چه اقلامی رو به رو می شویم؟

همانطور که اشاره شد فروشگاه بدو نی نی در طبقه اول پاساژ آفتاب کودک است. با ورود به پاساژ (طبقه 1-) می‌توانید با آسانسور و یا پله برقی به طبقه 1 بیایید. اگر از آسانسور استفاده کردید به محض پیاده شدن از آسانسور، فروشگاه دیده می‌شود. فروشگاه دقیقا در جلوی آسانسور قرار دارد.

پس از ورود به فروشگاه با تنوع کالسکه، کالسکه مسافرتی، صندلی غذای کودک و … مواجه می‌شوید. پس از عبور از درب ورودی، در قسمت چپ انواع شیشه شیر نوزاد، سر شیشه را می‌توانید ببینید. در ادامه انواع طرح‌های تبدیل توالت فرنگی قرار دارد. با ادامه دادن و در کنار دیوار و دکور سمت چپ، انواع صندلی غذاخوری کودک ایرانی و خارجی را می‌توانید مشاهده کنید. انواع روروئک و واکر نوزاد نیز در ادامه صندلی غذاها قرار داده شده است.

بعد از صندلی غذاها، انواع متنوع کالسکه مسافرتی ایرانی و خارجی را می‌توانید ببینید. سپس کالسکه‌های تک و سرویس کالسکه‌ها نیز شروع می‌شوند که با توجه به تنوع فراوان انواع کالسکه، انتخاب زیادی برای شما فراهم شده است.

بر روی طبقه و دکور سمت چپ بر روی دیوار، انواع کریر نوزاد قرار دارد. دکور دیوار رو به رو، انواع صندلی ماشین کودک در برندهای ایرانی و خارجی برای شما مهیا شده است. بر روی دکور و طبقه دیوار سمت راست، انواع ساک و کوله پشتی لوازم نوزاد قرار دارد. همچنین ست روتختی نوزاد نیز در طبقه سمت راست قرار دارد. در زیر دکور سمت راست، انواع عروسک‌های آویز و مارپیچ کریر و کالسکه نیز وجود دارد که برای کریر نوزاد یا کالسکه و برای سرگرمی کودکان می‌توانید آنها را نیز خریداری کنید.

در ویترین فروشگاه یک عدد صندلی شیردهی شیک و بسیار با کیفیت قرار دارد. این صندلی مناسب برای آرامش مادر و نوزاد در دوران شیردهی است و حتی بعد از این دوران نیز کاربرد دارد. یک عروسک خرسی تقریبا بزرگ نیز در ویترین قرار دارد. این عروسک نیز بسیار طرفدار دارد و برای خواب و بازی کودکان مناسب است. با خارج شدن از فروشگاه، در انتهای همان طبقه یک سرزمین بازی کودک می باشد و محیط بسیار مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکانتان را به وجود می آورد.

بدونی نی نی یک فروشگاه آنلاین می‌باشد که با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه لوازم کودک، به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید لوازم مورد نیاز نوزادان شناخته شده است. انواع برندهای معتبر ایرانی و خارجی در این فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری عرضه می‌گردد.

سوالات متداول


خرید اینترنتی از فروشگاه بدو نی نی چه مزایایی دارد؟

  • دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت می‌باشد.
  • انواع خدمات مشتریان، مشاوره و پاسخگویی به مشتریان وجود دارد.
  • امکان پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا در بدو نی نی برای شما فراهم شده است.
  • آماده دریافت هر گونه انتقادات و پیشنهادات ارزشمند شما است.

آیا فروشگاه بدو نی نی موارد مورد نیاز کودک و نوزاد را فراهم می کند؟

با اطمینان خاطر به شما عزیزان می‌گوییم که شما می‌توانید انواع و اقسام لوازم کودک و نوزاد و سیسمونی را در بهترین برندهای ایرانی و خارجی به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید. ارسال رایگان و سریع از مزایای اصلی این فروشگاه معتبر می‌باشد.

مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *