معرفی گهواره برقی 4moms فورمامز ساخت آمریکا

گهواره برقی 4moms فورمامز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

همانطور که می‌دانید نقش خواب در رشد نوزاد و سلامتی او بسیار اساسی است. مخصوصا که نوزادان در سال اول زندگی ساعت‌های زیادی را در خواب به سر می‌برند. انتخاب جای خواب نوزاد نیز با توجه به ویژگی‌های رفتاری نوزاد و حساسیت بالای چه در روزمره و چه در سفر با نوزاد مهم است. نوزادان معمولا در هنگام به خواب رفتن بی‌قراری می‌کنند و والدین نیز با در آغوش گرفتن، راه بردن و .. سعی در آرام کردن نوزاد می‌کنند تا به خواب رود. ولی بغل کردن نوزاد و تلاش برای آرام کردن او در ساعت‌های طولانی کار مشکلی است. از این رو می‌توانید از انواع تخت و گهواره نوزاد که حرکات به چپ و راست دارند نیز برای آرام کردن و خواباندن نوزاد استفاده کنید. گهواره برقی 4moms فورمامز یک گهواره برقی ویژه و خاص است که حرکات آغوش والدین را برای کودکان شبیه‌سازی می‌کند.

ویژگی های گهواره برقی 4moms فورمامز


این ویژگی منحصر به فرد برای آرام کردن کودکان تا یک سالگی بسیار کاربرد دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی امکانات دیگر این گهواره بپردازیم.

حرکت گهواره در 5 حالت

یکی از ویژگی‌های خاص گهواره برقی 4moms فورمامز که در مدل‌های مشابه کمتر دیده می‌شود، حرکت‌های گهواره در 5 حالت مختلف است. این حرکات با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و دقیق طراحی شده‌اند و انواع حرکاتی که والدین برای آرام کردن کودک به کار می‌روند را، توانسته است شبیه‌سازی کند.

حرکت به سمت چپ و راست در گهواره‌های معمولی هم دیده می‌شود. تکان دادن از بالا به پایین و از پایین به بالا نیز، از حرکاتی است که کودکان خیلی دوست دارند و والدین نیز از آن استفاده می‌کنند. حرکت چرخشی، حرکات مانند زمانی که ماشین در حال حرکت است و کودک به خواب می‌رود. همه این حرکات یونیک و منحصربه‌فرد، بالاترین آرامش را برای کودک فراهم می‌آورد. این حرکات به صورت زیر بر روی پنل وجود دارند:

حرکت کانگرو، تاب درختی، سوار بر ماشین، تکان‌های آغوش مادر و حرکت موج‌دار می‌باشند.

حرکت گهواره برقی در 5 حالت
حرکت گهواره برقی در 5 حالت

قابلیت تنظیم سرعت حرکت

از ویژگی‌های دیگر این نوع گهواره برقی، قابلیت تنظیم سرعت حرکت در 5 سرعت مختلف است که می‌توانید سرعت مناسب را متناسب با حال کودک اگر در حال استراحت است یا اگر بیدار است و می‌خواهید سرگرم شود، انتخاب کنید. می‌توانید سرعت را از دور و با استفاده از بلوتوث و با تلفن همراه خود تنظیم کنید. اگر امکان استفاده از آن برای سفر با کودک نیز فراهم بود، به والدین تا حد زیادی کمک می‌کرد.

موزیکال و قابلیت پخش موسیقی

یکی دیگر از ویژگی‌های گهواره برقی 4moms فورمامز موزیکال بودن آن است. این محصول قابلیت پخش 4 موسیقی آرام‌بخش را دارد. همچنین با اتصال به بلوتوث و تلفن همراه می‌توانید آهنگهای دلخواه خود را نیز برای کودک پخش کنید.

گهواره برقی موزیکال 4moms
گهواره برقی موزیکال 4moms

ابعاد گهواره و ظرفیت وزنی

این گهواره دارای ابعاد 86.4*50.8*61 سانتیمتر می‌باشد. این ابعاد کوچک و مناسب تقریبا یک سوم و 70 درصد سایز گهواره‌های سنتی است. با وزن 9 کیلوگرم به راحتی می‌توانید در هر جای خانه و نزدیک خودتان قرار دهید و جابه‌جا کنید. ظرفیت وزنی این گهواره تا 11.3 کیلوگرم است و بهتر است برای کودکان از 6 ماه به بالا استفاده شود.

گهواره برقی قابل تنظیم در زاویه نشیمن
گهواره برقی قابل تنظیم در زاویه نشیمن

قابلیت تنظیم زاویه نشیمن

گهواره برقی 4moms فورمامز دارای نشیمن جادار و بزرگ برای راحتی بیشتر کودک می‌باشد. همچنین آن را می‌توانید در حالت خواب نیز تنظیم کنید که برای آرامش و خواب کودک مناسب است. زمانی که کودک بیدار است می‌توانید آن را در حالت نشسته تنظیم کنید.

تشک و روکش گهواره

تشک و پارچه‌های گهواره همانطور که در کریر بچه مهم است، در گهواره برقی نیز برای راحتی کودک بسیار اهمیت دارد. زیرا کودک ممکن است ساعت‌های طولانی بر روی گهواره بخواهد بازی کند و یا استراحت کند. از این رو نرم بودن و ضد تعریق بودن از موارد مهم است تا کودک اذیت نشود. این محصول دارای تشک نرم و راحت برای استفاده کودک است. همچنین این تشک دارای روکش مشبک با قابلیت نفوذپذیری هوا است که تا حد ممکن از گرم شدن بدن کودک و تعریق او جلوگیری کند. این تشک به راحتی قابل جدا شدن و شستشو در دمای 30 درجه سانتیگراد است.

گهواره برقی 4moms با روکش قابل تعویض
گهواره برقی 4moms با روکش قابل تعویض

قابلیت اتصال به بلوتوث

از ویژگی‌های گهواره برقی 4moms فورمامز قابلیت اتصال به تلفن همراه است. با استفاده از آن می‌توانید سرعت حرکت گهواره، نوع حرکت گهواره، موسیقی مورد نظر و بلندی صدای موسیقی را از طریق تلفن همراه خود انتخاب و کنترل کنید. وقتی که کودکتان خوابید حرکت آن را متوقف کنید و یا موسیقی را خاموش کنید.

آویز رنگارنگ

از ویژگی‌های دیگر این گهواره داشتن یک آویز رنگارنگ برای سرگرمی بیشتر کودک در بالای آن است. این آویز قابلیت چرخش 90 درجه‌ای دارد و شامل یک جغجغه، یک آینه کوچک و توپ‌های رنگی است. این آویزها برای کودک بسیار جذاب هستند و باعث تقویت حواس کودک نیز می‌شوند که هر کدام قابلیت جدا شدن نیز دارند.

حفاظت از امنیت کودک

گهواره برقی 4moms فورمامز یک صندلی راحتی و گهواره کوچک برقی است که برای آرامش و سرگرمی نوزاد طراحی شده است. برای امنیت کودک دارای کمربند ایمنی 5 نقطه ای می‌باشد. بستن کمربند از افتادن و سر خوردن کودک از روی آن جلوگیری می‌کند. با این حال سعی کنید  که کودک را تنها بر روی آن نگذارید و در حضور خودتان از گهواره برای کودک استفاده کنید.

گهواره برقی 4moms فورمامز از محصولات برند 4moms است. این برند تولیدکننده لوازم کودک است که دفتر آن در ایالت متحده امریکا قرار دارد. محصولات این برند عموما دارای کیفیت بالا و نوآوری در طراحی هستند و توانسته است جوایز بین‌المللی متعددی را نیز کسب کند. این تاب برقی و گهواره نیز یکی بهترین گهواره‌های موجود در این سبک برای کودک است و بیشترین آرامش و راحتی را برای کودک فراهم می‌کند.

گهواره برقی فورمامز
گهواره برقی فورمامز

سوالات متداول


گهواره برقی فورمامز در چند حالت و به چه صورت حرکت می‌کند؟

حرکت‌های گهواره و تاب برقی فورمامز در 5 حالت مختلف به شکل حرکت کانگرو، تاب درختی، سوار بر ماشین، تکان‌های آغوش مادر و حرکت موج‌دار است. این حرکات با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و دقیق برای آرام کردن کودک شبیه‌سازی و طراحی شده‌اند که می‌توانید سرعت این حرکات را از دور و با استفاده از بلوتوث و با تلفن همراه خود نیز تنظیم کنید.

آیا گهواره برقی 4moms قابلیت پخش موزیک دلخواه را نیز دارد؟

بله. این محصول به طور پیشفرض قابلیت پخش 4 موسیقی آرام‌بخش را دارد. اما با اتصال گهواره برقی فورمامز به بلوتوث و تلفن همراه می‌توانید آهنگهای دلخواه خود را نیز برای کودک پخش کنید.

تشک و روکش گهواره فورمامز قابل شستشو می‌باشد؟

از آنجا که ممکن است کودک ساعت‌های طولانی بر روی گهواره بخواهد بازی کند و یا استراحت کند، نرم بودن و ضد تعریق بودن از موارد مهم است تا کودک اذیت نشود. علاوه بر این تشک این گهواره برقی به راحتی قابل جدا شدن و شستشو در دمای 30 درجه سانتیگراد است.

مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *