آشنایی با بهترین مارک کالسکه خارجی

بهترین مارک کالسکه خارجی
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 12 میانگین: 4.8]

کالسکه نوزاد یکی از لوازم ابتدایی است که والدین معمولا در خرید سیسمونی آن را تهیه می‌کنند. لوازم مربوط به حمل کودک مثل: کالسکه کودک، ساک حمل نوزاد، کریر، آغوشی و صندلی ماشین نوزاد، از زمانی که نوزاد به دنیا آمد تا حدود 5 سالگی بسیار کاربردی و با اهمیت است. بنابراین در حین خرید و تهیه آنها باید سعی کنید علاوه بر توجه به کیفیت ساخت هر یک، دقت داشته باشید که تمام استانداردهای لازم برای حفظ امنیت کودک را داشته باشد. راحتی و آسایش کودک و والدین در استفاده از این وسایل نیز از نکات دیگری است که باید در نظر داشته باشید. کالسکه بچه یکی از لوازم پرکاربرد در سیسمونی نوزاد است که حمل کودک را در محیط خارج از منزل برای والدین راحت‌تر می‌کند. در انتخاب این کالا علاوه بر کیفیت، کاربردی که می‌خواهیم داشته باشیم نیز، مهم است. ما امروز در تیم تحریریه بدو نی نی تصمیم داریم، بهترین مارک کالسکه خارجی و شماری از برندهای روز دنیا را به شما معرفی می‌کنیم.

یکی از معیارهای خرید کالسکه می‌تواند سایت‌های معتبری اینترنتی همچون آمازون و .. باشند. بدیهی است هر چه کیفیت یک کالا بالاتر باشد، رضایت و دوام بالاتری را نیز به وجود می‌آورد. بعضی مدل کالسکه‌های خارجی ممکن است گران باشند که البته دارای کیفیت بالاتری نیز هستند و بعضی دیگر از کالسکه‌های خارجی نیز ممکن است با داشتن قیمت مناسب‌تر، مورد استقبال و پسند خریداران واقع شده باشد. بدونی نی نی یک فروشگاه آنلاین خرید سیسمونی نوزاد است که با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه لوازم کودک، به عنوان یک مرجع معتبر برای خرید لوازم مورد نیاز نوزادان شناخته شده است. یکی از محصولات مهم این فروشگاه اینترنتی، انواع کالسکه کود و نوزاد از برندهای خارجی و ایرانی است.

انواع کالسکه خارجی کودک به تفکیک کاربرد


  • کالسکه‌های شهری: این مدل کالسکه‌ها معمولا حجیم‌تر و دارای استحکام بالایی هستند. دارای دسته‌های منحنی یا عصایی و چرخ‌های بزرگ با قابلیت چرخش برای حرکت آسان‌تر کالسکه هستند. سایه بان، سبد لوازم و کاور باران و ..  نیز از دیگر امکانات این مدل‌ها می‌باشند.
  • کالسکه‌های مسافرتی و سبک: انواع کالسکه‌های مسافرتی دارای قابلیت تا شدن و جمع شدن راحت هستند که آن را برای جابه‌جایی و سفر مناسب می‌کند.
  • دوقلو: کالسکه‌های دوقلو به صورت دوبل و برای کودکان دوقلو یا با فاصله سنی کم طراحی شده‌اند. صندلی‌های این مدل کالسکه‌ها به صورت پشت سر هم و یا در کنار هم قرار می‌گیرند.
  • سرویس کالسکه چند کاره: ست کالسکه چندکاره، معمولا به صورت یک تکه و یا چند تکه می‌باشند و به صورت کریر، صندلی ماشین و کالسکه قابل استفاده هستند.
بهترین مارک کالسکه خارجی
بهترین مارک کالسکه خارجی

بهترین مارک کالسکه های خارجی


در اینجا شما را با تعدادی از برندهای شناخته شده و با کیفیت کالسکه‌های خارجی آشنا می‌کنیم:

کالسکه خارجی برند نونا nuna

نونا یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم کودک از جمله کالسکه می‌باشد. کالسکه‌های نونا انواع ساده، مسافرتی و .. را شامل می‌شود. محصولات برند نونا دارای کیفیت بالا و طراحی‌های خاص هستند. کالسکه نونا نیز مانند دیگر لوازم نونا دارای جوایز بین‌المللی در طراحی و کیفیت می‌باشد. استفاده آسان، کیفیت بالا، طراحی منحصربه‌فرد و به‌روز از دیگر ویژگی‌های این برند آمریکایی می‌باشد که می‌تواند یک انتخاب خوب برای تهیه کالسکه باشد.

برند جی بی gb، بهترین مارک کالسکه خارجی

جی بی gb مخفف برند good bye و یک برند امریکایی تولیدکننده لوازم کودک می‌باشد. این برند نیز یکی از بهترین مارک کالسکه خارجی بوده و با کیفیت بسیار بالا و طراحی‌های مدرن و به‌روز، جزء کالسکه‌های لاکچری محسوب می‌شود. از مدل‌های معروف برند جی بی gb مدل ماریس maris است. این سرویس شامل کالسکه، کریر، ساک لوازم نوزاد و پتو می‌باشند که رنگبندی متنوع و شیک نیز دارند. جدا شدن سیت از شاسی، جمع شدن آسان و جمع‌و‌جور، قابلیت تنظیم نشیمنگاه در دو جهت و قابلیت تنظیم حالت خواب در 4 حالت و .. از ویژگی‌هایی است که این محصول را جز کالاهای منحصربه‌فرد و قابل انتخاب کرده است.

کالسکه‌های مسافرتی کیوبیت پلاس qbit plus و پاکت آل ترین pockit alltrain از مدلهای معروف کالسکه خارجی برند جی بی است. این مدل‌ها که جایزه بهترین و سبک‌ترین کالسکه جهان را در سال 2016 کسب کرده‌اند، جزء کالسکه‌های فوق سبک با وزن 5.6 کیلوگرم می‌باشند و قابلیت جمع شو فوق‌العاده و بسیار راحتی دارند. علاوه بر این جایزه بهترین طراحی را در میان کالسکه‌های مسافرتی از آن خود کرده‌اند که دارای کیف پارچه‌ای مخصوص برای حمل راحت محصول نیز هستند و قابلیت بردن به کابین هواپیما را نیز دارند.

برند ببکو bebeko از بهترین مارک های خارجی کالسکه

ببکو نیز یکی از برندهای خوب کالسکه خارجی و تولید دیگر لوازم کودک می‌باشد. مبداء این برند از کشور آلمان است و تمام محصولات آن با طراحی‌های اروپایی تولید و عرضه می‌شوند. کالسکه‌های ببکو در انواع شهری، سرویس کالسکه و کریر، مسافرتی و دوقلو تولید می‌شوند. کالسکه‌های ببکو تمام امکانات برای راحتی و آرامش و حفظ امنیت کودک را در بالاترین سطح دارند. از کالسکه‌های این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس کالسکه ببکو مدل لوانته levante، مدل روبی ruby، مدل بوستون boston، مدل کلودیا و همچنین کالسکه مسافرتی مدل لولا، از بهترین مارک کالسکه خارجی است. این سرویس‌های چند تکه شامل کالسکه، کریر و ساک لوازم نوزاد می‌باشند. قابلیت تبدیل شدن سیت به کریکات نوزاد، قابلیت تنظیم سیت در دو جهت رو به مادر و رو به بیرون، نصب کریر بر روی اسکلت و … از ویژگی‌های خاص این سرویس‌ها می‌باشند. برای راحتی کودک دارای قابلیت تنظیم حالت خواب، جای پای قابل تنظیم، کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای و .. می‌باشند که آن را مورد پسند والدین کرده است. کالسکه‌های مسافرتی برند ببکو نیز دارای قابلیت جمع شدن آسان و کم‌حجم هستند و از بهترین کالسکه‌های سبک مسافرتی به حساب می‌آیند.

برند چیکو chicco، بهترین مارک کالسکه خارجی

برند چیکو یکی از برندهای شناخته شده و معتبر تولیدکننده لوازم کودک است. چیکو یکی از بهترین مارک‌های خارجی کالسکه و یکی از بزرگترین برندهای اروپایی  تولیدکننده لوازم سیسمونی کودک از جمله کالسکه، کریر، .. نیز می‌باشد که در بین خانواده‌های ایرانی نیز شناخته شده و معروف می‌باشد. چیکو محصولات خود را بر اساس سالها تحقیق و با توجه به نظر کارشناسان و متخصصان، تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کند. استانداردهای جهانی و آسایش و آرامش کودک و والدین از نکاتی است که این برند ایتالیایی در تولیدات خود در نظر می‌گیرد. مواد اولیه باکیفیت، طراحی‌های به‌روز و جهانی از ویژگی‌های کالسکه‌های این برند می‌باشند.

برند elele

برند elele تولیدکننده لوازم کودک از کشور ترکیه می‌باشد. طراحی تمام محصولات این برند ترک در کشور ایتالیا انجام می‌شوند و بسیار به‌روز و مدرن مطابق با استانداردهای روز اروپا انجام می‌شوند. محصولات برند elele با داشتن طراحی‌های زیبا و شیک، با کیفیت بالا، نسبت به محصولات مشابه خود دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می‌باشند که از این نظر توانسته است نظر بسیاری از والدین را به خود جلب کند. از کالسکه‌های معروف این برند، ست کالسکه و کریر مدل ولار veler است که یک محصول بسیار شیک و باکیفیت برای استفاده کودک است. سرویس‌های allrod، mido، ranger از سرویس‌های زیبا و خاص دیگر برند elele، بهترین مارک کالسکه خارجی است.

از ویژگی‌های کالسکه‌های elele، می‌توان به نشیمنگاه دو طرفه، تبدیل سیت به کریکات نوزاد، داشتن حالت خواب برای راحتی کودک، قابلیت جمع شدن، حمل آسان و … اشاره کرد. این محصولات تمام امکاناتی که در دیگر نمونه‌ها و مدل‌های معروف بهترین مارک کالسکه خارجی مشاهده می‌شود را دارند که در صورت داشتن قیمت مناسب، می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

ویژگی های بهترین مارک کالسکه خارجی
ویژگی های بهترین مارک کالسکه خارجی

اگه دوست دارید بدون دردسر بهترین مارکها رو ببینید کافیه یک سر به فروشگاه کالسکه ما بزنید ما بهترینها رو برای شما اونجا گذاشتیم ضمن اینکه اگه سوالی هم داشتید کافیه یک پیام بنویسید یا تماس بگیرید خیلی سریع پاسخگو هستیم

نکات مهم قبل از خرید بهترین مارک کالسکه خارجی


شما برای تهیه کالسکه فرزند خود علاوه بر انتخاب از بین بهترین مارک کالسکه خارجی، بایستی به راهنمای خرید انواع کالسکه برای نوزاد خود نیز توجه داشته و نکات زیر را نیز، قبل از خرید کالسکه در نظر بگیرید.

ایمنی و موارد لازم برای حفظ امنیت کودک

ایمنی یکی از نکات مهم در انتخاب کالسکه است که باید قبل از خرید کالسکه موارد لازم برای حفظ امنیت کودک مثل: کمربند ایمنی، گارد محافظ و فریم مستحکم و .. مورد بررسی قرار گیرد.

سبک بودن وزن کالسکه

وزن کالسکه یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب کالسکه مناسب بوده و در بهترین زمان استفاده از کالسکه نیز تاثیرگذار است. باید توجه کنید که وزن کالسکه به وزن کودک اضافه می‌شود و شما باید توانایی حرکت و هل دادن آن را داشته باشید. در ضمن حمل و جابه‌جایی کالسکه به درون ماشین یا انبار و … جاهای دیگر نیز باید برای شما راحت باشد. بنابراین کالسکه‌های سبک و تاشو از بهترین گزینه‌ها برای والدین است که بتواند به راحتی جمع شده و حمل و جابه‌جایی آن نیز آسان باشد. در نظر داشته باشید که سبک بودن کالسکه دلیل بر نداشتن استحکام آن نیست زیرا امروزه کالسکه‌های سبک نیز با استحکام بالا تولید می‌شوند. در این کالسکه‌ها وجود چرخ‌های روان با قابلیت چرخش، به حرکت آسان کالسکه به والدین کمک می‌کنند.

داشتن لوازم جانبی

لوازم جانبی از جمله سایه بان، سبد لوازم نوزاد و مادر، کاور باران، کاور پا، جا لیوانی و .. نیز از مواردی است که به راحت‌تر بودن کودک در کالسکه کمک می‌کند.

قابلیت تنظیم و جدا شدن در بخش‌های مختلف

داشتن قابلیت تنظیم پشتی نشیمنگاه در حالت‌های متفاوت برای راحتی کودک، جای پای قابل تنظیم، قابلیت تنظیم نشیمن در دو طرف رو به مادر و رو به جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته کالسکه نیز از موارد دیگری است که باید به آنها توجه کنید.

همچنین قابلیت جدا کردن و شستشو نیز باید داشته باشد. نرم و لطیف بودن تشک کالسکه نیز از نکات مهم است.

داشتن ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

داشتن دستورالعمل راه‌اندازی و استفاده محصول نیز مهم است. خدمات پس از فروش و گارانتی نیز از نکاتی است که والدین باید به آنها توجه کنند.

و در انتها می‌توانید با سلیقه خودتان، کاربرد مورد نظر و بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید، کالسکه دلخواه خود را خریداری کنید. همچنین برای انتخاب راحت‌تر و بهتر نیز می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران بدو نی نی شما را در این مورد راهنمایی کنند. همین امروز انواع کالسکه نوزاد و کودک را در برندهای خارجی و ایرانی معتبر و شناخته شده را از فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد بدو نی نی خریداری کنید.

بهترین مارک های خارجی کالسکه
بهترین مارک های خارجی کالسکه

سوالات متداول


انواع کالسکه خارجی کودک چه کارایی مضاعفی نسبت به کالسکه های ایرانی دارند؟

  • کالسکه‌های شهری خارجی معمولا حجیم‌تر و دارای استحکام بالایی هستند. دارای دسته‌های منحنی یا عصایی و چرخ‌های بزرگ با قابلیت چرخش برای حرکت آسان‌تر کالسکه هستند. سایه بان، سبد لوازم و کاور باران و ..  نیز از دیگر امکانات این مدل‌ها می‌باشند.
  • کالسکه‌های مسافرتی و سبک خارجی دارای قابلیت تا شدن و جمع شدن راحت هستند که آن را برای جابه‌جایی و سفر مناسب می‌کند.
  • کالسکه‌های دوقلو به صورت دوبل و برای کودکان دوقلو یا با فاصله سنی کم طراحی شده‌اند.
  • ست کالسکه چندکاره خارجی، معمولا به صورت یک تکه و یا چند تکه می‌باشند و به صورت کریر، صندلی ماشین و کالسکه قابل استفاده هستند.

بهترین مارک های خارجی کالسکه کدامند؟

از بهترین مارک کالسکه‌های خارجی، می‌توان به برندهای تولیدکننده لوازم نوزاد و کودک elele، نونا nuna، جی بی gb، ببکو bebeko، چیکو chicco اشاره کرد.

بهترین کالسکه های مارک خارجی جی بی gb کدامند؟

کالسکه‌های مسافرتی کیوبیت پلاس qbit plus و پاکت آل ترین pockit alltrain از مدلهای معروف کالسکه خارجی برند جی بی است که جایزه بهترین و سبک‌ترین کالسکه جهان را در سال 2016 کسب کرده‌اند، جزء کالسکه‌های فوق سبک با وزن 5.6 کیلوگرم می‌باشند.

بهترین سرویس کالسکه های مارک خارجی ببکو bebeko کدامند؟

سرویس کالسکه ببکو مدل لوانته levante، مدل روبی ruby، مدل بوستون boston، مدل کلودیا و همچنین کالسکه مسافرتی مدل لولا از بهترین‌های این مدل است.

بهترین مدل کالسکه های مارک خارجی elele کدامند؟

از کالسکه‌های معروف این برند، ست کالسکه و کریر مدل ولار veler است که یک محصول بسیار شیک و باکیفیت برای استفاده کودک است. سرویس‌های allrod، mido، ranger از سرویس‌های زیبا و خاص دیگر برند elele، بهترین مارک کالسکه خارجی است.

مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *