سیسمونی غرب تهران

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 52 میانگین: 5]

خرید لوازم سیسمونی نوزاد و کودک یکی از بهترین و شیرین‌ترین کارهایی است که والدین معمولا قبل از تولد نوزاد آن را انجام می‌دهند. تعداد لوازمی که برای نوزاد در سیسمونی باید تهیه کنید زیاد است و انتخاب و خرید بین محصولات متنوع موجود در بازار برای والدین مشکل می‌شود. خرید از سیسمونی غرب تهران به شما کمک می‌کند یک خرید سیسمونی عالی و راحتی را تجربه کنید.

خرید سیسمونی نوزاد


یکی از مشکلاتی که پدر و مادرها در خرید سیسمونی کودک با آن مواجه می‌شوند این است که از کجا باید شروع کنند. چه لوازمی اهمیت بیشتری دارد و چه لوازمی ضرورت چندانی ندارند؟ توانایی مالی شما برای خرید سیسمونی چقدر است؟ دانستن فرزند دختر یا پسر نیز در نوع خرید سیسمونی مهم است؟

آیا برای نوزادتان اتاق جداگانه در نظر گرفته‌اید؟ و یا خانه‌تان چقدر گنجایش لوازم نوزاد را دارد؟ فرزندتان در چه فصلی به دنیا می‌آید؟ دانستن همه این موارد به شما کمک می‌کند تا از خرید لوازم اضافه جلوگیری شود. به عنوان مثال با توجه به اینکه فرزندتان دختر یا پسر است دیگر لازم نیست لباس اضافه بخرید.

داشتن یک لیست نیز می‌تواند به شما در خرید سیسمونی کمک کند. هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید داشته باشید را در طول خرید در نظر بگیرید. ابتدا لوازم ضروری و با اهمیت را تهیه کنید. ترجیحا از خرید لوازم غیر ضروری و لوازمی که زیاد برای نوزاد استفاده نمی‌شود، خودداری کنید تا بتوانید به تمام خریدها برسید.

بهترین زمان خرید سیسمونی نوزاد


بهترین زمان خرید سیسمونی نوزاد ابتدا یا انتهای ماه ششم بارداری است. در این زمان جنسیت نوزاد مشخص شده است و می‌توانید لوازم مناسب با نوزاد دختر و یا پسر را خریداری کنید. سیسمونی نوزاد دختر و پسر نیز معمولا تفاوت چندانی باهم ندارند. تنها تفاوتشان در رنگبندی محصولات می‌باشد. همچنین اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر مکان دارید از خرید لوازم بزرگ و سنگین و یا گران قیمت خودداری کنید، زیرا در جا به جایی ممکن است آسیب ببینند.

تهیه اقلام سیسمونی در عین حال که سخت است ولی می‌تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد. در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی انواع لوازم کودک و نوزاد در نمونه‌های متنوع زیر موجود می‌باشد و خرید را برای شما والدین عزیز راحت و بدون دردسر می‌کند.

لیست خرید سیسمونی


لوازمی که برای نوزاد باید تهیه کنید در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند. توجه به این دسته‌بندی می‌تواند خرید سیسمونی را برای شما راحت‌تر کند. لوازم نوزاد و کودک بر اساس استفاده و کاربرد در دسته‌های زیر قرار می گیرند:

لوازم حمل و نقل نوزاد

یکی از لوازم ضروری سیسمونی نوزاد لوازم حمل و جا به جایی است. امنیت و راحتی کودک در این لوازم باید در نظر گرفته شود. از این لوازم می‌توان به کالسکه و کریر، صندلی ماشین کودک، آغوشی، ساک حمل نوزاد اشاره کرد. تهیه این لوازم معمولا جزء پرهزینه‌ترین قسمت خرید سیسمونی می‌باشند. از این رو در خرید آنها باید دقت بیشتری کنید تا لوارم مناسب و لوازمی که مورد استفاده هستند را خریداری کنید. (سیسمونی غرب تهران)

خرید کالسکه کودک

کالسکه از جمله لوازمی است که برای کودک تا 4 یا 5 سالگی قابل استفاده است. کالسکه به حمل ایمن کودک کمک می‌کند و وسیله بسیار مفید و کاربردی برای والدین نیز به حساب می‌آید. اگر قصد خرید کالسکه را داشته باشید با انواع متنوع آن مواجه می‌شوید. در اینجا باید بگوییم که کالسکه‌ها بر اساس کاربردشان نوع‌های متفاوتی دارند. شما با توجه به نیاز و استفاده‌ای که می‌خواهید از آن داشته باشید، می‌توانید نوع مناسب را انتخاب کنید. کالسکه کودک به مدل‌های زیر تقسیم می‌شود:

کالسکه کودک
خرید کالسکه کودک

کالسکه سنتی یا استاندارد

اگر می‌خواهید یک کالسکه مستحکم و بادوام داشته باشید و تمام امکانات راحتی برای کودک را داشته باشد، کالسکه سنتی مناسب هستند. این مدل‌ها در سبک‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند. دارای یک نشیمن راحت و جادار برای کودک هستند. معمولا قابلیت تنظیم پشتی در حالت‌های مختلف را نیز دارند.

دارای سایه‌بان برای محافظت از کودک در برابر نور خورشید و یا باد و باران نیز هستند و همچنین سبد لوازم در زیر کالسکه نیز دارند. بعضی از مدل‌ها قابلیت تغییر جهت نشیمن کالسکه رو به مادر و برعکس را دارند. این مدل‌ها معمولا دارای ورن بیشتری هستند و استحکام بالایی نیز دارند.

کالسکه مسافرتی

این مدل از کالسکه مسافرتی شامل یک صندلی ماشین نوزاد (کریر)، یک پایه و یک کالسکه است. این مدل‌ها معمولا گران‌تر و سنگین‌تر از مدل‌های دیگر هستند. ولی مدت زمان استفاده از آن نیز طولانی‌تر است و با بزرگ شدن نوزاد نیز قابل استفاده می‌باشند. همانطور که اشاره کردیم این مدل‌ها دارای صندلی ماشین نیز هستند.

کالسکه عصایی

اگر  اهل سفر هوایی و یا زمینی و … هستید، کالسکه‌های کم حجم و سبک برای شما مناسب هستند. این مدل‌ها دارای اسکلت سبک و مقاوم هستند. قابلیت جمع شدن بسیار راحتی دارند و حجم و ابعاد کمی بعد از تا شدن پیدا می‌کنند. قابل حمل با خودرو و یا بردن به کابین هواپیما نیز هستند. این مدل‌ها معمولا برای نوزاد از 6 ماهگی به بعد قابل استفاده هستند. به دلیل طراحی خاص سفری، امکانات کامل برای راحتی کودک مانند کالسکه‌های استاندارد را ندارند. (سیسمونی غرب تهران)

کالسکه دوقلو

این کالسکه‌ها مناسب برای نوزادان دوقلو و یا کودکان با فاصله سنی کم می‌باشد. در این مدل‌ها نوزادان یا در کنار هم قرار می‌گیرند و یا پشت سر هم و به صوت قطاری می‌نشینند. این کالسکه‌ها نیز دارای حجم و ابعاد بزرگ هستند. جا به جایی مدل پشت سر هم آن راحت‌تر است.

کالسکه ورزشی (سه چرخه)

این مدل‌ها برای پدر و مادرهای ورزشکار و جوان مناسب است. این مدل‌ها معمولا سه چرخ دارند. داشتن چرخ‌های بزرگ و فنربندی مانور کالسکه و حرکت آن را آسان و روان می‌کند. حجم این مدل‌ها نیز نسبتا زیاد است و راه بردن آن در مسیرهای شهری و یا پله‌ها کمی مشکل است.

کریر نوزاد

یکی از لوازم دیگری که برای حمل نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، کریر است. کریر برای حمل نوزاد تا 9 ماهگی مناسب است. بعضی از سرویس‌های کالسکه، کریر نیز دارند. هنگام بیرون بردن نوزاد می‌توانید کریر را بر روی اسکلت کالسکه نصب کنید. همچنین کریر قابلیت نصب بر روی کمربند خودرو را دارد که تبدیل به صندلی ماشین نوزاد می شود. آغوشی و ساک حمل نوزاد نیز از دیگر لوازم حمل نوزاد است که حداکثر تا یک سالگی قابل استفاده هستند.

صندلی ماشین کودک

اگر خودرو شخصی دارید حتما صندلی ماشین کودک مناسب را تهیه کنید. صندلی ماشین باعث حفظ امنیت کودک در خودرو می‌شود. این وسیله نیز انواع متفاوتی دارد و بهتر است متناسب با سن کودک انتخاب شود. این وسیله نیز در رده‌های سنی به چند گروه تقسیم می‌شود:

  • 0 مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا 1 سالگی (13 کیلوگرم) – نصب  رو عقب و بر روی صندلی عقب خودرو
  • 1 مناسب برای کودک  از 1 تا 4 سالگی (برای کودکان با وزن 9 تا 15 کیلوگرم) – نصب رو به جلو
  • 2 مناسب برای کودک از 4 تا 7 سالگی (میانگین وزنی 15 تا 25 کیلوگرم) – نصب رو به جلو
  • 3 مناسب برای کودک از 7 تا 12 سالگی (میانگین وزنی 25 تا 36 کیلوگرم ) – صندلی در این گروه به صورت بوستر می‌باشد.
  • بعضی از کریرها نیز قابل نصب به صندلی خودرو هستند و به عنوان صندلی ماشین نوزاد تا یک سالگی به کار می‌روند.

بعضی از مدل‌های صندلی ماشین تمام سنین کودک را پوشش می‌دهند. این صندلی‌ها قابلیت رگلاژ دارند و برای کودک از بدو تولد تا سنه‌ای بالاتر قابل استفاده است. این مدل‌ها شما را از خرید صندلی‌های متعدد بی‌نیاز می‌کند و با اندکی تغییرات برای گروهای سنی متفاوت کودک مناسب می‌شود. (سیسمونی غرب تهران )

صندلی ماشین کودک
صندلی ماشین کودک

لوازم خواب و استراحت نوزاد

یکی دیگر از لوازم مهم در خرید سیسمونی نوزاد لوازم خواب نوزاد است. همانطور که می‌دانید خواب نوزاد در رشد و سلامت نوزاد تاثیر زیادی دارد. بنابراین انتخاب محل خواب ایمن و راحت برای نوزاد اهمیت زیادی دارد. از انواع لوازم خواب و استراحت نوزاد تخت و گهواره کودک، تخت کنار مادر و نی نی لای لای را می‌توان نام برد. هر کدام از این لوازم کاربردهای خاص خودشان را دارند که به شرح مختصری از آنها می‌پردازیم.

لوازم خواب و استراحت نوزاد
لوازم خواب و استراحت نوزاد

تخت کودک و تخت کنار مادر (سیسمونی)

تخت کودک در نوع‌های مختلف چوبی و فلزی و یا پلاستیکی و یا ترکیبی تولید می‌شوند. در خرید تخت کودک علاوه بر زیبایی مسائل ایمنی را نیز در نظر بگیرید. تخت نوزاد بهتر است دارای نرده‌های محافظ در کناره‌ها باشد. سرویس خواب مناسب نیز بر روی تخت استفاده شود. اگر برای جا به جایی آسان دارای چرخ است؛ باید قفل نیز داشته باشد تا با حرکت و تکان‌های کودک در جایش ثابت بماند.

تخت کنار مادر یکی دیگر از لوازمی کاربردی است که برای کودک تا دو سالگی استفاده می‌شود. این تخت، معمولا دارای ابعاد کوچکی است و در کنار تخت مادر استفاده می‌شود. شیردهی نوزاد بر روی تخت کنار مادر به راحتی انجام می‌شود. مادر می‌تواند با قرار گرفتن نوزاد نزدیک خودش مراقبت بیشتری از نوزاد انجام دهد. تخت کنار مادر از یک طرف قابلیت باز شدن و قابلیت نصب به تخت والدین را دارد.

گهواره نوزاد (سیسمونی)

گهواره یکی از لوازمی است که از گذشته برای خواب نوزاد کاربرد داشته است. خواباندن نوزاد تازه به دنیا آمده نیز یکی از کارهای تقریبا مشکل مادر به حساب می‌آید. گهواره با داشتن حرکات نوسانی در به آرامش رسیدن نوزاد و خوابیدن او بسیار کمک می‌کند. در خرید گهواره نیز باید نکاتی را در نظر بگیرید.

گهواره باید ظرفیت وزنی مناسب با نوزاد را داشته باشد. اندازه آن نیز نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک برای کودک باشد. گهواره خیلی بزرگ می‌تواند خطر آفرین باشد. زیرا کودک جا برای غلت زدن پیدا می‌کند و ممکن است بر روی شکمش قرار بگیرد و باعث خفگی شود. اندازه خیلی کوچک نیز باعث اذیت شدن و کلافگی کودک می‌شود. سرعت تاب خوردن گهواره را نیز به اندازه باشد.

امروزه تخت‌های کودک معمولا قابلیت تبدیل شدن به گهواره را نیز دارند. بعضی از گهواره‌ها نیز قابلیت نصب به تخت مادر را دارند که به عنوان تخت کنار مادر قابل استفاده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان نوع و مدل دلخواه را انتخاب کنید.

نی نی لای لای (سیسمونی)

نی نی لای لای یک گهواره نوزاد با ابعاد کوچک است. در تولید این وسیله امنیت و راحتی نوزاد بیشتر از گهواره‌ها در نظر گرفته شده است. نی نی لای لای دارای یک جای نشستن نرم و راحت برای نوزاد است. این نشیمن به اندازه کافی برای نوزاد بزرگ است. برای حفظ امنیت نوزاد دارای کمربند ایمنی با چند نقطه اتصال است تا نوزاد از روی آن نیفتد.

مهم‌ترین ویژگی نی نی لای داشتن حرکات نوسانی به چپ و راست و یا عقب و جلو می‌باشد. این حرکات مانند گهواره است و به آرامش و استراحت کودک کمک می‌کند. بعضی از مدل‌های نی نی لای لای دارای امکاناتی مانند تنظیم پشتی صندلی، موزیکال بودن، داشتن آویز عروسکی و … نیز هستند. هر کدام از این امکانات باعث راحتی بیشتر کودک می‌شوند و به سرگرمی کودک نیز کمک می‌کنند.

نی نی لای لای‌ها معمولا تا دو سالگی برای سرگرمی و آرامش کودک مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزیت این وسیله این است که به دلیل داشتن وزن و ابعاد کم به راحتی می‌تواند آن را در جاهای مختلف خانه جا به جا کنید و نوزاد را در کنار خود قرار دهید. در انتها توصیه می‌شود که در حضور خودتان از نی نی لای لای برای نوزاد استفاده کنید. بعد از به خواب رفتن نوزاد او را در تخت و یا گهواره قرار دهید. (سیسمونی)

نی نی لای لای برای نوزاد تا یک سالگی مخل خواب راحت و ایمن است و بعد از آن یک صندلی راحتی برای کودک می‌شود. در حالت کلی مدت زمان استفاده از این وسیله به ظرفیت وزنی آن بستگی دارد. بعضی از مدل‌های نی نی لای لای با داشتن تحمل وزن بالا قابل استفاده به عنوان صندلی راحتی تا سال‌ها می‌شود.

لوازم تغذیه نوزاد در سیسمونی

یکی از مهم‌ترین لوازم نوزاد که باید با دقت انتخاب شوند لوازم تغذیه است. این لوازم ارتباط مستقیم با سلامت کودک دارند. از این رو باید این لوازم را با نشان استاندارد تهیه کنید. همچنین از برندهای معتبر و قابل اطمینان خرید کنید. چیکو، اونت، دکتر براون، تامی و … از برندهای شناخته شده و قابل اطمینان هستند که تولیدات آنها دارای استانداردها و تائیدیه های بهداشتی می‌باشند. لوازم تغذیه نوزاد که از جنس پلاستیک ساخته شده باشند باید فاقد مواد مضر شیمیایی و فاقد bpa باشند.

لوازم مربوط به تغذیه نوزاد در سیسمونی بسیار گوناگون و متنوع نیز هستند. از جمله این لوازم می‌توان شیشه شیر، پستانک نوزاد، فلاسک نوزاد، ظرف ذخیره غذا، سرویس قابلمه و پخت و پز نوزاد و … را نام برد.

شیشه شیر نوزاد

از اولین وسایلی است که در خرید سیسمونی آن را باید تهیه کنید، شیشه شیر نوزاد است. معمولا تا دو سالگی برای خوردن شیر، آبمیوه و مایعات برای تمام نوزادان لازم است. بطری شیر با توجه به سن نوزاد، ظزفیت و جنس مورد نظر می‌توانید انتخاب کنید. شیشه شیرهای نوزاد در جنس های زیر تولید می‌شوند:

  • شیشه شیر پلاستیکی: اکثر شیشه شیرها پلاستیکی هستند. این مدل سبک و نشکن است. بافت آنها در برابر گرما ممکن است تغییر کند و حاوی مواد مضر برای کودک می‌شود. این شیشه‌ها بو می‌گیرند و برای حفظ سلامت کودک باید زود به زود تعویض شوند. این مدل دارای قیمت ارزانتری نسبت به بطری‌های دیگر می‌باشد.
  •  شیشه شیر شیشه‌ای: این مدل از جنس شیشه یا پیرکس ساخته می‌شود. دارای جنس ایمن و مطمئن‌تر نسبت به پلاستیک می‌باشد. شستشوی آن آسان است و در مقابل گرما نیز مقاوم است و بافت آن دچار تغییرات نمی‌شود. سنگین‌تر و دارای قیمت بالاتری نیز می‌باشد. احتمال شکسته شدن نیز در هنگام افتادن نیز وجود دارد.
  • شیشه شیر استیل: این بطری‌ها ار جنس استیل ساخته شده‌اند. دارای وزن سنگین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر هستند. قابلیت حفظ دمای گرم و سرد مایعات را دارند. دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر نیز می‌باشد. قابلیت شستشوی آسان، عدم خراشیدگی و عمر طولانی از ویژگی‌های بطری استیل است. (سیسمونی غرب تهران)
  • شیشه شیر ضد نفخ: این مدل‌ها ورود هوا در هنگام شیر خوردن نوزاد را کاهش می‌دهد. این نوع از شیشه شیرها بسیار پرطرفدار هستند. زیرا نفخ و کولیک مشکل بسیای از نوزادان است. در این شیشه شیرها یک لوله جریان طبیعی قرار دارد تا مانع مخلوط شدن هوا و شیر شود. همچنین سرشیشه های مورب و ضد نفخ نیز مانع آن می‌شود.
شیشه شیر نوزاد
شیشه شیر نوزاد

سرشیشه نوزاد

سرشیشه‌ها نیز در انواع مختلفی با کاربردهای متفاوتی وجود دارند. سر شیشه‌های استاندارد و یا گرد، سری ارتودنسی، سری سیلیکونی، سری لاتکس و سر شیشه ضد نفخ از انواع آن می‌باشد. سرشیشه نیز برای حفظ سلامت نوزد باید زود به زود تعویض شود. سر شیشه‌ها همچنین مناسب با سن نوزاد دارای انواع جریان آهسته (یک قطره)، جریان سریع (دو قطره) و … نیز می‌باشد.

صندلی غذای کودک

یکی دیگر از لوامی است که والدین معمولا در خرید سیسمونی آن را برای کودک تهیه می‌کنند. کودک هنگامی که شروع به غذا خوردن می‌کند استفاده از صندلی غذای کودک بسیار کاربردی است. استفاده از آن باعث می‌شود کودک در جایش ثابت بماند و در کنار والدین غذا خوردن را یاد بگیرد. صندلی غذا بهتر است قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد تا بتوانید آن را مناسب با میز نهارخوری خودتان تنظیم کنید. (سیسمونی غرب تهران)

بعضی از صندلی‌ها حالت بوستر و با ارتفاع کم می‌باشد. این نوع صندلی را به راحتی می‌توانید جا به جا کنید و بر روی صندلی دیگری قرار دهید. نکات زیر را در خرید صندلی غذای کودک در نظر بگیرید:

  • داشتن قابلیت جمع شدن و تا شدن
  • سینی های قابل جدا شدن و شستشو
  • داشتن کمربند ایمنی چند نقطه‌ای
  • دارای چرخ برای جا به جایی آسان
  • داشتن قفل چرخ‌ها
  • دارای فریم و اسکلت مستحکم

وسایل بازی سیسمونی نوزاد

بازی و اسباب بازی به رشد و تقویت هوش کودک کمک می‌کنند. اسباب بازی در خرید سیسمونی یکی از لوازم بسیار مهم به شمار می‌آید و مناسب با سن کودکان انواع مختلفی دارند. برای کودکان زیر دو سال انواع تشک بازی نوزاد، آویز تخت نوزاد، عروسک‌های جغجغه‌ای و پولیشی، اسباب بازی‌های هوشمند و ‌ مناسب می‌باشد.

تشک بازی نوزاد و کودک

اگر دنبال یک محیط امن و راحت برای بازی و استراحت نوزاد هستید، تشک بازی مناسب است. تشک بازی معمولا دارای آویز با عروسک‌های پولیشی و یا پلاستیکی هستند. در خرید سیسمونی انواع ساده و موزیکال را می‌توانید تهیه کنید. تشک‌های موزیکال دارای ارگ یا پیانو هستند که با فشردن هر کدام از دکمه‌ها در هنگام بازی کودک، آهنگ پخش می‌شود. جا به جایی راحت، داشتن قابلیت شستشو تشک و اسباب بازی‌ها از مزایای تشک بازی است. (سیسمونی غرب تهران)

آویز تخت و کریر نوزاد

از لوازم دیگری که در سیسمونی نوزاد وجود دارد و باعث سرگرمی کودک می‌شود آویز تخت است. این آویزها بر بالای تخت نوزاد نصب می‌شوند. دارای عروسک‌های آویز پولشی و یا انواع اسباب بازی‌های کوچ رنگارنگ نیز می‌باشند که در دو نوع ساده و موزیکال هستند. بعضی از مدل‌ها چرخان هستند و قابلیت پخش موزیک نیز دارند.

تشک بازی و آویز تخت و کریر باعث تقویت حواس نوزاد می‌شود. علاوه بر آن در پرورش ذهنی نوزاد نیز تاثیر مستقیم دارد. همچنین باعث تقویت هوش کودک نیز می‌شود. (سیسمونی غرب تهران)

خرید سیسمونی از فروشگاه بدو نی نی


سیسمونی غرب تهران انواع لوازم سیسمونی را با کیفیت و تنوع بالا برای شما عزیزان فراهم آورده است. با خرید از بدو نی نی شما انتخاب‌های زیادی دارید و با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به فروشگاه‌های دیگر می‌توانید تمام اقلام مورد نیاز نوزاد را خریداری کنید. همچنین امکان مرجوعی کالا پس از خرید در صورت خراب بودن و یا عدم رضایت به سادگی امکان‌پذیر است.

خرید از سیسمونی غرب تهران را به دو صورت اینترنتی و یا حضوری می‌توانید انجام دهید. در خرید اینترنتی با مشاهده و خواندن مشخصات کامل لوازم مورد نظر و مقایسه با کالاهای مشابه، می‌توانید بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید. همچنین برای رفاه و رضایت بیشتر شما، امکان خرید حضوری از فروشگاه نیز فراهم شده است.

سوالات متداول


برای خرید سیسمونی به چه مواردی باید توجه کرد؟

  • چه لوازمی اهمیت بیشتری دارند و چه لوازمی ضرورت چندانی ندارند.
  • فرزندتان در چه فصلی به دنیا می‌آید.
  • آیا برای نوزادتان اتاق جداگانه در نظر گرفته‌اید.
  • فرزندتان دختر یا پسر است.
  • توانایی مالی شما برای خرید سیسمونی چقدر است؟

چه زمانی برای خرید سیسمونی مناسب است؟

ابتدا یا انتهای ماه ششم بارداری بهترین زمان برای خرید سیسمونی است زیرا که در این زمان جنسیت نوزاد مشخص می‌شود.

لوازم مورد نیاز برای خرید سیسمونی چیست؟

  • لوازم حمل و نقل نوزاد
  • کالسکه کودک
  • صندلی ماشین کودک
  • لوازم خواب و استراحت نوزاد
  • لوازم تغذیه نوزاد 
  • صندلی غذای کودک
  • وسایل بازی 
مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *