فروشگاه سیسمونی کرج

فروشگاه سیسمونی کرج
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

خرید سیسمونی از کارهای بسیار هیجان انگیز برای پدر و مادرها است. به تمام لوازم مورد نیاز نوزاد سیسمونی می‌گویند. وقتی نوزاد به دنیا بیاید به لوازم ریز و درشت زیادی از پستانک نوزاد تا صندلی ماشین کودک احتیاج دارد. به همین دلیل خرید تمام لوازم نوزاد معمولا پرهزینه و زمان‌بر است. در فروشگاه سیسمونی کرج می‌توانید سیسمونی نوزاد دلبندتان را با تنوع و کیفیت بالا خریداری کنید.

خرید سیسمونی نوزاد


رسم خرید سیسمونی کودک از گذشته وجود داشته است و در فرهنگ‌های مختلف به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود. در فرهنگ ما ایرانی‌ها، رسم بر این بوده است که خانوده دختر سیسمونی را تهیه می‌کردند. امروزه این رسوم کمتر اجرا می‌شود و پدر و مادرهای جوان ترجیح می‌دهند با سلیقه خودشان لوازم مورد نیاز نوزاد را تهیه کنند. خرید لوازم نوازد توسط پدر و مادر باعث می‌شود فقط ضروری‌ترین لوازم را خریداری کنند.

در خرید سیسمونی سلامت و راحتی نوزاد را در نظر داشته باشید. راحتی خود را نیز در استفاده و به کار بردن آنها نیز اهمیت دارد. لوازم کاربردی و معتبر را برای نوزاد تهیه کنید تا تمام نیازهای کودک را بتوانید فراهم نمایید. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم یک خرید اصولی و درست را انجام دهید و از اسراف و خرید لوام غیر ضروری نیز جلوگیری شود.

نکاتی که قبل از خرید سیسمونی باید به آنها دقت کنید


تهیه لیست

اولین قدم در خرید سیسمونی داشتن یک لیست کامل از تمام لوزام ضروری و غیر ضروری نوزاد است. لوزام نوزاد فقط لوازم بزرگ مانند تخت و گهواره و یا کالسکه را شامل نمی‌شود، بلکه باید تمام لوازم کوچک مانند شیشه شیر نوزاد را نیز خریداری نمایید. لوازمی که هیچ کدامشان را نباید فراموش کنید.

داشتن لیست به شما کمک می‌کند تا تمام لوازمی که قصد خریداری آن را دارید، بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی تهیه کنید. در ضمن مانع از خرید لوازم غیر ضروری و یا تکراری می‌شود.

مدیریت هزینه ها

نکته مهم دیگر در خرید سیسمونی، هزینه‌ای است که می خواهید بپردازید. برای این منظور می‌توانید با توجه به لوازمی که قصد خرید آنها را دارید، بودجه‌ای برای هر کدام از آنها تخصیص دهید. شاید بخواهید برای بعضی از لوازم هزینه بیشتری بپردازید و برخی دیگر را ارزان‌تر تهیه کنید. با ارزیابی و توجه به توانایی مالی خود، می‌توانید مطمئن باشید که تمام اقلام را خریداری می‌کنید.

تعیین جنسیت نوزاد

یکی دیر از نکاتی که قبل از خرید سیسمونی بهتر است بدانید، جنسیت نوزاد است. اگر بدون آگاهی از جنسیت نوزاد اقدام به خرید کنید، بعضی از تولد نوزاد ممکن است برخی از لوازم را نتوانید استفاده کنید. لوازم نوزاد دختر و پسر تفاوت‌هایی در رنگ و طرح دارند.

برای نوزادان دختر رنگ صورتی و برای پسران رنگ آبی بیشتر استفاده می‌شود. همچنین در سرویس خواب و طرح روی لوازم نیز برای نوزادان دختر و پسر کاملا متفاوت است.

فصل به دنیا آمدن نوزاد

نکته مهم دیگری که قبل از خرید سیسمونی به آن باید توجه کنید، این است که نوزاد در چه فصلی به دنیا می‌آید. تولد در فصل گرما و یا فصل سرما خریدهای متفاوتی را ایجاد می‌کند. لباس‌های گرم و زمستانی و یا لباس‌های نخی و خنک انتخاب‌های مختلفی می‌باشند. با توجه به فصل دنیا آمدن نوزاد می‌توانید فقط لباس‌های لازم برای همان فصل را خریداری کنید.

قصد تغییر مکان و جا به جایی دارید؟

اگر به زودی و یا در ظرف چند ماه آینده می‌خواهید اسباب‌کشی کنید، وسایل حجیم و بزرگ نخرید. اگر مستاجر هستید و هر چند وقت یک بار باید منزلتان را تعویض کنید از خرید لوازم اضافه و غیرضروری نیز خودداری کنید. خرید وسایل بزرگ و اضافی یک اشتباه بزرگ می‌تواند باشد و از نظر مالی نیز به شما ضرر می‌رساند. از این رو بهتر است لوازم مورد نیاز نوزاد را متناسب با سن او خریداری کنید و تمام لوازم را به یک باره نخرید.

مشاهده فروشگاه های اینترنتی

یکی دیگر از کالاهایی که به شما در خرید لوازم سیسمونی می‌تواند بسیار کمک کند، بازدید از فروشگاه‌های آنلاین مختلف است. در این فروشگاه‌ها شما می‌توانید مدل‌های متنوع اجناس مختلف را مشاهده کنید. با ارزیابی قیمت‌ها و مدل‌های مشابه، لوازم دلخواه خود را انتخاب کنید. در صورتی که اگر بخواهید به صورت حضوری خرید کنید فقط می‌توانید به چند فروشگاه سر بزنید.

تهیه اقلام سیسمونی در عین حال که سخت است ولی می‌تواند بسیار شیرین و لذت بخش باشد. در فروشگاه اینترنتی بدو نی نی انواع لوازم کودک و نوزاد در نمونه‌های متنوع زیر موجود می‌باشد و خرید را برای شما والدین عزیز راحت و بدون دردسر می‌کند.

لوازم حمل کودک


از اولین وسایلی که برای نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، لوازم حمل و جا به جایی است. برای آوردن نوزاد از بیمارستان، باید از وسیله مناسب این کار را تهیه کنید. نکته مهم در حمل نوزاد حفظ امنیت و راحتی نوزاد است. لوازم جا به جایی نوزاد و کودک به صورت زیر می‌باشند:

  • کالسکه
  • کریر
  • ساک حمل نوزاد
  • آغوشی نوزاد
  • صندلی ماشین کودک

 راهنمای خرید کالسکه


کالسکه از جمله لوازمی است که ممکن است تا چهار یا پنج ماه ابتدایی زیاد مورد استفاده قرار نگیرد. البته امروز بعضی مدل‌های آن برای حمل نوزاد از بدو تولد نیز کاربرد دارد. کالسکه در رفت و آمد و جا به جایی نوزاد و کودک تا حدود چهار و پنج سالگی به پدر و مادر بسیار کمک می‌کند. این وسیله نیز انواع بسیار متفاوتی با کاربردهای مختلفی دارد که در اینجا به اختصار به آنها می‌پردازیم. (فروشگاه سیسمونی کرج)

خرید کالسکه
خرید کالسکه

کالسکه سنتی یا استاندارد

این مدل مناسب برای استفاده کودک تا  5 سالگی است. دارای نشیمن جادار و بزرگ می‌باشد. دارای استحکام بالاو با دوام است و معمولا سنگین‌تر از مدل‌های دیگر کالسکه است. امکانات راحتی مانند تنظیم پشتی، سایه بان و … را نیز دارد. (فروشگاه سیسمونی کرج)

کالسکه مسافرتی (عصایی)

اگر اهل سفرهای هوایی و یا ریلی و … به همراه کودک هستید، کالسکه مسافرتی مناسب است. این مدل دارای قابلیت جمع شدن آسان است. حجم و ابعاد کمی بعد از تا شدن پیدا می‌کند. حمل آن را در کابین هواپیما و … امکان‌پذیر و راحت می‌کند. این مدل دارای وزن کمتری نسبت به کالسکه‌های معمولی می‌باشد. به دلیل تاکید بر سبک و مسافرتی بودن ممکن است بعضی از امکانات کالسکه‌های معمولی را نداشته باشد.

کالسکه ورزشی (سه چرخه)

با کالسکه ورزشی می‌توانید به همراه نوزاد خود به پیاده‌روی و حتی دویدن بروید. این مدل دارای چرخ‌های بزرگ و فنربندی می‌باشد که حرکت آن را بسیار روان و راحت می‌کند. کالسکه سه چرخه نیز معمولا دارای اندازه بزرگ و سنگین است. اگر اهل پیاده‌روی نیستید به شما توصیه می‌کنیم که این مدل را خریداری نکنید.

کالسکه دوقلو

اگر فرزندان دو قلو دارید و یا فرزند دومتان با اختلاف کم از فرزند اول متولد شده است باید به فکر تهیه کالسکه دوقلو باشید. جا به جایی دو بچه به همراه لوازم کودک و خودتان کار مشکلی است و به تنهایی قادر به انجام آن نیستید. کالسکه دوقلو جا به جایی کودکان را راحت می‌کند. این کالسکه نیز به مدل‌های زیر تقسیم می‌شود: (فروشگاه سیسمونی کرج)

  • کالسکه دوقلو پشت سر هم: در این مدل، نشیمن‌های بچه ها در پشت سر هم و به صورت قطاری قرار می‌گیرند. یکی از بچه‌ها پشت سر بچه دیگر قرار می‌گیرد. در بعضی از آنها ارتفاع نشیمن را می‌توانید تغییر دهید تا بچه پشتی بالاتر قرار بگیرد. راه بردن این مدل برای پدر و مادر نسبت به مدل کنار هم راحت‌تر است.
  • کالسکه دوقلو کنار هم: در این مدل، نشیمن‌های کالسکه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بچه‌های در کنار یکدیگر می‌نشینند و می‌توانند با هم بازی کنند. عرض این مدل دو برابر کالسکه معمولی و تک نفره است. از این رو راه بردن آن نیز کمی مشکل می‌شود.

کالسکه قابل تنظیم

این مدل‌ها قابلیت تنظیم دارند و دارای امکانات کاملی برای راحتی کودک و پدر و مادر هستند. برای راحتی کودک دارای قابلیت تنظیم پشتی، جای پای قابل تنظیم و … هستند. سیت یا همان نشیمن این مدل قابلیت جدا شدن دارد. به همین دلیل از سیت کالسکه به طور جداگانه می‌تواند به عنوان سبد حمل و یا کریکات استفاده کرد. تغییر سیت رو به مادر و رو به جلو، نصب کریر بر روی اسکلت از دیگر ویژگی‌های کالسکه قابل تنظیم است. همچنین دسته قابل تنظیم نیز برای تنظیم ارتفاع مناسب را نیز دارند. این کالسکه‌ها معمولا دارای قیمت بالاتری هستند. (فروشگاه سیسمونی کرج)

نکات مهم در خرید کالسکه

  • جنس بدنه و فریم مستحکم و بادوام داشته باشد.
  • سبک و قابل حمل و حرکت آن برای والدین راحت باشد.
  • بهتر است قابلیت جمع شدن داشته باشد. باز و بسته شدن آن نیز برای پدر و مادر راحت باشد.
  • دارای ظرفیت وزنی متناسب با وزن کودک باشد.
  • بهتر است قابل تنظیم باشد. قابلیت تنظیم پشتی برای راحتی کودک داشته باشد.
  • قابلیت تنظیم نشیمن رو به مادر و برعکس آن را داشته باشد.
  •  کمربند استاندارد و محکم داشته باشد و کودک با بستن آن اذیت نشود و همچنین نتواند آن را به راحتی باز کند.
  • چرخ‌های روان و با کیفیت داشته باشد. چرخ‌های جلویی با قابلیت چرخش باشند تا حرکت و کنترل کالسکه راحت باشد.
  • ترمز را نیز بررسی کنید و ترمز باید بتواند چرخ‌ها را قفل کند.
  • دسته قابل تنظیم نیز داشته باشد. تنظیم ارتفاع مناسب در هنگام راه بردن کالسکه، از فشار به گردن و کمر جلوگیری می‌کند.
  • سایه‌بان نیز برای محافظت از کودک در برابر نور خورشید و باد و باران داشته باشد.

کریر


کریر برای حمل نوزاد تا یک سالگی کاربرد دارد. این وسیله را به طور جداگانه می‌توانید تهیه کنید. بعضی از سرویس‌های کالسکه نیز، کریر دارند. اگر ماشین دارید، می‌توانید آن را بر روی کمربند خودرو نصب کنید تا مانند صندلی ماشین از نوزاد محافظت کند. اگر از کریر سرویس استفاده می‌کنید در هنگام گردش و خرید، آن را بر روی اسکلت کالسکه نصب کنید.

نکات مهم در خرید کریر

  • تحمل وزن متناسب با نوزاد را داشته باشد.
  • دارای دسته راحت و قابل تنظیم باشد. بهتر است دارای روکش نرم و پارچه‌ای باشد تا در دست گرفتن آن آسان باشد.
  • دارای کمربند ایمنی محکم با چند نقطه اتصال باشد.
  • دارای تشک با پارچه نرم و راحت و قابل شستشو باشد.
  • سایه‌بان قابل تنظیم نیز داشته باشد.

ساک حمل نوزاد


این وسیله نیز برای حمل نوزاد تا یک سالگی کاربرد دارد. اگر ماشین ندارید، برای جا به جایی نوزاد این وسیله را می‌توانید تهیه کنید. در خرید این وسیله نیز دقت کنید: (فروشگاه سیسمونی کرج)

  • بهتر است از جنس پارچه‌ای نباشد. زیرا پارچه احتمال پاره شدن دارد و همچنین زود کثیف می‌شود.
  • ساک حمل بهتر است دیواره‌های محکم و با ایستایی لازم را داشته باشد.
  • روکش داخلی ساک نیز بهتر است از جنس پارچه نرم و ضد حساسیت برای نوزاد باشد.
  • دارای دسته یا دسته‌های محکم و استاندارد برای جا به جایی باشد.
  • سایه‌بان و کاور نیز با قابلیت جدا شدن داشته باشد.

آغوشی


آغوشی یک وسیله سبک و جمع و جور برای حمل نوزاد است. این وسیله به پدر و مادر این امکان را می‌دهد تا با در آغوش گرفتن نوزاد، به راحتی او را همراه با خود حمل کنند. در هنگام استفاده از این وسیله دستان شما کاملا آزاد است و می‌توانید در هنگام حمل نوزاد به کارهایتان برسید و نوزاد نیز در امنیت و آرامش می‌باشد.

صندلی ماشین کودک


اگر ماشین دارید بهتر است صندلی ماشین کودک تهیه کنید. صندلی ماشین نیز انواع متفاوتی دارد. همچنین صندلی ماشین را باید متناسب با سن نوزاد تهیه کنید. (فروشگاه سیسمونی کرج)

نکات مهم در خرید صندلی ماشین

  • صندلی ماشین برای حفظ امنیت کودک باید دارای کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای محکم داشته باشد.
  • برای راحتی کودک قابلیت تنظیم پشتی صندلی در سه حالت را داشته باشد.
  • تشک محافظ سر و گردن قابل تنظیم از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث محافظت بیشتر از کودک می‌شود.
  • محافظت از کناره‌ها یا سیستم sps نیز محافظت کامل از طرفین را فراهم می‌کند.
  • روکش صندلی نیز بهتر است نرم و راحت برای کودک باشد. قابلیت جدا کردن و شستشو نیز داشته باشد.
  • نشیمن کودک بهتر است ضد تعریق باشد و قابلیت عبور جریان هوا را داشته باشد تا کودک با نشستن طولانی مدت اذیت نشود.
  • قابلیت نصب رو به جلو و رو به عقب را برای سنین مختلف کودک داشته باشد. برای نوزاد تا یک سالگی صندلی را بهتر است رو به صندلی خودرو نصب کنید.
  • قابلیت نصب با سیستم ایزوفیکس، مطمئن‌ترین حالت نصب صندلی بر روی خودرو است. در این روش، صندلی به بدنه خودرو وصل می‌شود.
صندلی ماشین کودک
صندلی ماشین کودک

لوازم خواب نوزاد و کودک (خرید سیسمونی)


برای نوزاد و کودک لوازم خواب متنوعی وجود دارد که با توجه به سن کودک و کاربردی که دارند، می‌توانید نوع مناسب را انتخاب کنید. این لوازم به نوع‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • تخت نوزاد
  • تخت کنار مادر
  • گهواره
  • تخت و پارک
  • نی نی لای لای

راهنمای خرید سرویس تخت و کمد نوزاد (خرید سیسمونی)

یکی از لوازمی که برای نوزاد باید در خرید سیسمونی تهیه کنید سرویس تخت نوزاد است. نوزاد نیز دارای لوازم و لباس‌های زیادی است و به یک کمد جادار و مناسب نیاز دارد. اگر قصد خرید سرویس تخت و کمد در جنس‌های مختلف چوبی و … را دارید به این نکات نیز توجه کنید: (فروشگاه سیسمونی کرج)

  • قبل از خرید سرویس، ابتدا فضای اتاق کودک و گنجایشی که دارد را در نظر بگیرید.
  • اگر قرار است نوزاد را در اتاق شما بماند، گنجایش کمد خودتان را بررسی کنید و ببینید لوازم کودک در کمد شما جای می‌گیرد یا باید کمد جداگانه تهیه کنید.
  • اگر قصد خرید کمد دارید بهتر است کمدی با کیفیت بالا برای کودک انتخاب کنید، زیرا با بزرگتر شدن کودک نیز می‌توانید آن را به کار ببرید.
  • کمد نوزاد بهتر است شیشه نداشته باشد. زیرا نوزادان عادت دارند وسایل و اسباب بازی‌هایشان را پرت کنند و باعث شکسته شدن شیشه شود.
  • درهای کمد نیز باید به راحتی باز و بسته شوند تا در هنگام باز و بسته کردن درب‌ها، احتمال ماندن انگشت کودک لای در کمتر شود.
  • اگر کمد دارای کشو است، کشوها نیز نباید سنگین باشند و به صورت روان و راحت عقب و جلو شوند.
  • برای انتخاب تخت نیز گنجایش اتاق کودک و یا خودتان را در نظر داشته باشید. اگر کودک از ابتدا اتاق جداگانه دارد، بهتر است تختی را انتخاب کنید که قابل تبدیل و استفاده از کودکی تا نوجوانی باشد. اما اگر می‌خواهید تا دو سال اول کودک در اتاق شما باشد، می‌توانید از گهواره، تخت کنار مادر و … را انتخاب کنید.

گهواره و تخت کنار مادر

تخت و گهواره کنار مادر از لوازمی است که برای نوزادان تا دو سالگی کاربرد دارد. نوزادان مخصوصا در سال اول زندگی ساعات زیادی از شبانه‌روز را می‌خوابند و بهتر است که نوزاد در این سن در اتاق والدین بخوابد. پس بهتر است لوازمی را انتخاب کنید که جا به حایی آن راحت باشد و حجم و اندازه مناسبی نیز داشته باشند.

گهواره از گذشته به آرام کردن نوزاد و به خواب رفتنش بسیار کمک می‌کند. گهواره در اندازه‌ها و اشکال مختلفی وجود دارند. تخت کنار مادر نیز یک تخت نوزاد با اندازه کوچک مناسب برای نوزد تا دو سالگی است. از ویژگی‌های این تخت، قابلیت نصب به تخت والدین است و برای دوران شیر دهی و مراقبت از نوزاد بسیار مفید می‌باشد.

گهواره و تخت کنار مادر
گهواره و تخت کنار مادر

نکات مهم در خرید سیسمونی و تخت و گهواره نوزاد

  • تخت نوزاد باید دارای نرده‌های محافظ باشد. فاصله نرده‌ها نباید از هم زیاد باشد. به طوری که سر نوزاد از بین آن رد نشود. هر چه فاصله نرده‌ها کمتر باشد، برای نوزاد ایمن‌تر است.
  • ارتفاع نرده‌ها هم به اندازه کافی بلند باشد تا با بزرگ تر شدن کودک، نتواند از آن بالا بیاید.
  • اندازه تخت و گهواره نیز نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد. اندازه آن نه آنقدر بزرگ باشد که نوزاد در آن بتواند غلت بخورد و نه آنقدر کوچک باشد که نوزاد نتواند دست و پیش را تکان بدهد. اندازه تخت و گهواره باید به گونه‌ای باشد که نوزاد در آن احساس راحتی کند. همچنین مانع از حرکات اضافی نوزاد باشد. زیرا تکان‌های اضافه ممکن باعث شود نوزاد بر روی شکمش بغلتد و دیگر نتواند برگردد.
  • پایه‌ها و استحکام گهواره را حتما بررسی کنید، تا در هنگام تکان خوردن نوزاد و حرکت گهواره از استحکام کافی برخوردار باشد و در جای خودش ثابت بماند.
  • داشن چرخ به جا به جایی راحت تخت و گهواره کمک می‌کند. در صورت داشتن چرخ، حتما باید قفل محکم و مطمئنی داشته باشد. تا زمانیکه کودک شروع به حرکت و بازی کرد بتوانید آن را با خیال راحت قفل کنید و گهواره کودک با جنبش‌های کودک شروع به حرکت و تکان خوردن نکند. (فروشگاه سیسمونی کرج)

نی نی لای لای و تاب برقی نوزاد در خرید سیسمونی

نی نی لای لای یک گهواره مدرن در اندازه و ابعاد کوچک است. این وسیله با داشتن حرکات گهواره‌ای مثل یک ننوی کوچک برای نوزاد و به آرام شدن و خوابیدن کودک کمک می‌کند. تفاوت مهم نی نی لای لای با گهواره، بالا بودن میزان امنیت کودک بر روی آن است. نی نی لای لای دارای کمربند ایمنی با چند نقطه اتصال است که باعث می‌شود نوزاد از روی آن نیفتد. تاب برقی نیز دارای حرکاتی به سمت چپ و راست و … می‌باشد که به سرگرمی و بازی کودک کمک می‌کند. (فروشگاه سیسمونی کرج)

نکات مهم در خرید نی نی لای لای

  • داشتن قابلیت تنظیم پشتی صندلی در حالت‌های متفاوت باعث راحتی بیشتر کودک می‌شود.
  • کمربند ایمنی محکم با روکش نرم و ضد حساسیت برای کودک داشته باشد.
  • دارای بدنه مستحکم باشد و تحمل وزن کودک را داشته باشد.
  • تشک نرم و راحت برای کودک داشته باشد و قابل جدا کردن و شستشو نیز باشد.
  • قابل جمع شدن باشد که جا به جایی آن را راحت کند و قابل حمل برای سفر نیز باشد.
  • مدل‌های موزیکال با پخش موزیک به بازی و سرگرمی بیشتر کودک کمک می‌کنند.
  • نی نی لای با توجه به ظرفیت وزنی که دارد با بزرگ شدن کودک به عنوان صندلی راحتی کودک قابل استفاده می‌شود.

مینی واش (کهنه شور)


آیا خرید لباسشویی مخصوص برای کودک لازم است؟ برای حفظ سلامت نوزاد، بهتر است لباس‌های نوزاد به صورت جداگانه از لباس‌های بزرگسالان و دیگر افراد خانواده شسته شود. لباس‌های بزرگسالان دارای آلودگی‌های مختلفی مانند گرد و غبار، آلودگی‌های محیط کار و خارج از منزل، باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌باشند. شستشوی لباس‌های نوزادان با بزرگسالان باعث انتقال آلودگی‌ها به لباس‌های نوزاد می‌شود. سیستم دفاعی بدن نوزادان نیز ضعیف است و هنوز تکمیل نشده است و با کوچک‌ترین میکروب و آلودگی می‌تواند باعث بیماری نوزاد شود.

مینی واش و کهنه شور به شستشوی جداگانه لباس‌های نوزاد کمک می‌کند. لباس‌های نوزادان معمولا لباس‌های حساس و لطیفی هستند. با استفاده از این وسیله لباس‌های نوزاد به راحتی و در مدت زمان کوتاهی شسته می‌شود. این وسیله معمولا دارای موتور با گردش چپ و راست است و لباس‌ها را مانند شستشوی دستی تمیز می‌کند. از مزیت‌های دیگر مینی واش مصرف کمتر آب و برق و شوینده‌ها می‌باشد.

فروشگاه آنلاین بدو نی نی و سیسمونی غرب تهران، فروشگاهی یکجا برای تمام نیازهای لوازم کودک شما است! ما طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهیم تا فرزندپروری آسان‌تر و لذت بخش‌تر شود. خواه به دنبال کالسکه کودک، روروئک نوزاد، یا صندلی غذای کودک باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم. کالسکه‌های کودک ما با در نظر گرفتن راحتی کودک شما طراحی و از مواد بادوام ساخته شده‌اند تا آنها را ایمن و مطمئن نگه دارند. برای وعده‌های غذایی، صندلی‌های شیردهی و صندلی غذا به کودک شما کمک می‌کنند تا هنگام لذت بردن از غذا، راحت و ایمن باشد. امروز مجموعه ما را مرور کنید و اقلام مناسب برای خانواده در حال رشد خود را بیابید!

سوالات متداول


به چه نکاتی باید قبل از خرید سیسمونی توجه نمود؟

  • تهیه لیست از اقلام مورد نیاز
  • مدیریت هزینه‌ها
  • تعیین جنسیت نوزاد
  • فصل به دنیا آمدن نوزاد
  • مشاهده فروشگاه‌های اینترنتی

لوازم حمل کودک و جابه‌جایی کودک چیست؟

لوازم زیر برای برای حمل نوزاد و حفظ امنیت و راحتی آن ضروری است:

  • کالسکه
  • کریر
  • ساک حمل نوزاد
  • آغوشی نوزاد
  • صندلی ماشین کودک

چرا خرید سیسمونی باید توسط پدر و مادر نوزاد صورت گیرد؟

زیرا پدر و مادرهای جوان با سلیقه خودشان لوازم مورد نیاز نوزاد را تهیه می‌کنند و همچنین این امر موجب می‌گردد تا فقط ضروری‌ترین لوازم را خریداری کنند. پدر و مادرها در خرید سیسمونی سلامت و راحتی نوزاد و همچنین راحتی خود در استفاده را نیز در نظر می‌گیرند.

مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *