بهترین مارک صندلی ماشین کودک

بهترین مارک صندلی ماشین کودک
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

امروزه با افزایش آگاهی والدین برای حفظ امنیت کودک، استفاده از صندلی ماشین کودک برای خانواده‌ها ضروری شده است. احتمال تصادفات و کاهش وقوع آن و آسیب‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است. بنابراین نکته مهم برای سفر با نوزاد به حداقل رساندن آسیب‌ها بعد از تصادفات می‌باشد. به دلیل آسیب‌پذیر بودن بیشتر نوزادان و کودکان نسبت به بزرگسالان، حفظ امنیت کودکان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. برای محافظت از کودک در خودرو بهترین و ایمن‌ترین روش، استفاده از صندلی ماشین کودک است. با توجه به اهمیت این وسیله در نظر داشته باشید که بهترین صندلی ماشین کودک را انتخاب کنید تا بالاترین امنیت را برای دلبندتان فراهم نمایید. در این مطلب سعی داریم به نقد و بررسی بهترین صندلی ماشین کودک در خودرو برای شما بپردازیم و با نکات مهم در خرید و تهیه این محصول آشنا شوید.

بهترین صندلی ماشین کودک


در ابتدا صندلی ماشین کودک باید متناسب با وزن کودکتان باشد. صندلی خودرو برای کوکان معمولا تا 12 سالگی قابل استفاده است و بر اساس وزن کودکان به مدل‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین نصب صندلی ماشین نیز برای گروه‌های سنی مختلف نوزاد متفاوت می‌باشد. تقسیم‌بندی کلی صندلی ماشین کودک بر اساس برچسب روی آن به شرح زیر است:

  • صفر: مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا 13 کیلوگرم (نصب رو به عقب)
  • یک: برای کودکان از 2 تا 7 سال – 9 تا 17 کیلوگرم (نصب رو به جلو)
  • دو: برای کودکان 4 تا 12 سال – 15 تا 25 کیلوگرم (نصب رو به جلو)
  • سه: کودکان 8 سال به بالا 25 تا 36 کیلوگرم

بعضی از کریرها دو کاره هستند و قابلیت استفاده به عنوان صندلی ماشین نوزاد را دارند. در این صورت به این نکته توجه داشته باشید که دارای برچسب universal باشد.

در هنگام خرید انواع صندلی ماشین دقت کنید که علامت E بر روی آن درج شده باشد. این علامت نشان از انواع آزمایشات و تست تصادف بر روی صندلی است و نشان می‌دهد که این وسیله از ایمنی بالایی برخوردار می‌باشد. نکته مهم دیگر این است که صندلی را به درستی در جای خود نصب کنید. راهنمای نصب صندلی ماشین کودک به طور صحیح و اصولی باعث اطمینان بیشتر از حفظ امنیت کودک در خودرو می‌شود. پس از نصب صندلی ماشین از کمربند ایمنی خود صندلی و با رشد کودک از کمربند ایمنی خودرو برای محافظت بیشتر از کودک استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از بهترین صندلی ماشین کودک موجود در بازار در برندهای خارجی و ایرانی می‌پردازیم.

صندلی ماشین ببکو bebeko مدل ks02

این صندلی ماشین از برند ببکو یکی از بهترین صندلی ماشین‌های کودک می‌باشد. این صندلی ماشین قابل استفاده برای کودک از 9 ماهگی تا 12 سالگی است. دارای طراحی بدنه خاص و دو بیسه است و قابلیت تنظیم پشتی صندلی و تنظیم حالت خواب را بسیار راحت می‌کند. برای کودکان با وزن 18 تا 25 کیلوگرم به صورت بوستر صندلی ماشین قابل استفاده است.

از مزیت‌های این صندلی ماشین نصب ایمن توسط سیستم ایزوفیکس است که بالاترین امنیت را برای کودک داخل خودرو فراهم می‌آورد. همچنین به وسیله کمربند ایمنی خودرو نیز قابل نصب می‌باشد. هدساپورت قابل تنظیم و کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای برای محافظت بیشتر از کودک نیز دارد. از دیگر صندلی ماشین‌های برند ببکو که در سایت ما هم به فروش می‌ر‌سد مدل‌های ks01 و مدل لوتوس lotuse و صندلی ماشین 360 درجه‌ای ببکو  هستند.

صندلی ماشین ببکو bebeko مدل ks02
صندلی ماشین ببکو bebeko مدل ks02

صندلی ماشین لورلی lorelli

این صندلی ماشین یکی از بهترین صندلی های وارداتی می باشد. در مدل های 0-25 کیلوگرم و 9-36 کیلوگرم و … تولید می‌شوند. مدل 0-25 مناسب برای کودک از بدو تولد تا 25 کیلوگرم می‌باشد. دارای کیفیت بسیار بالایی است و امنیت کودک را که مهمترین ویژگی یک صندلی ماشین برای کودک است را حفظ می‌کند. دارای کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای آنتی شوک برای محافظت از کودک است. همچنین مجهز به سیستم حفاظت از کناره‌ها می‌باشد که از آسیب رسیدن به کودک هنگام ضربه از طرفین جلوگیری می‌کند. داشتن قابلیت تنظیم پشتی در سه حالت و تنظیم حالت خواب از ویژگی‌های دیگر این صندلی برای راحتی کودک است. تشک دوبل با طراحی شیک و زیبا با رنگ‌بندی متنوع از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌باشد.

صندلی ماشین لورلی lorelli
صندلی ماشین لورلی lorelli

صندلی خودرو کیکابو kikkaboo

صندلی ماشین کیکابو مدل oright مناسب برای گروه سنی 0، 1، 2 و 3 کودک می‌باشد و برای کودک از بدو تولد تا 25 کیلوگرم قابل استفاده است. از ویژگی‌های خاص این صندلی ماشین نصب به سمت جلو و نصب رو به صندلی خودرو است. برای نوزادان صندلی را به سمت صندلی خودرو نصب کنید و بعد از آن صندلی رو به جلو قابل نصب است. از امتیازات این صندلی برای امنیت کودک این است که علاوه بر داشتن کمربند ایمنی y شکل دارای سیستم sps یا همان حفاظت از کناره‌ها می‌باشد. برای راحتی کودک قابلیت تنظیم پشتی صندلی در چهار حالت را دارد. در ضمن حالت خواب برای نوزاد را نیز می‌توانید به راحتی تنظیم کنید. همچنین دارای پد شانه و گردن برای محافظت از کودک با قابلیت تنظیم است. دارای طراحی تاجدار اسپرت است و یک انتخاب عالی برای صندلی ماشین کودک می‌تواند باشد.

صندلی خودرو کیکابو kikkaboo
صندلی خودرو کیکابو kikkaboo

صندلی خودرو بیبی فور لایف baby4life

این صندلی ماشین کودک از برند baby4life یک صندلی با طراحی مدرن و به روز مناسب برای کودک از بدو تولد تا 25 کیلوگرم می‌باشد. از ویژگی‌های این صندلی ماشین قابلیت نصب به وسیله سیستم ایزوفیکس و کمربند ایمنی خودرو است که آن را برای تمامی خودروها قابل استفاده می‌کند. قابلیت تنظیم پشتی صندلی در سه حالت را دارد. نصب در دو جهت رو به صندلی خودرو و رو به جلو نیز از امتیازات دیگر این محصول برای کودک است. تنظیم حالت خواب در نصب رو به عقب امکان‌پذیر است. تشک دوبل نرم و ضد تعریق نیز مناسب با پوست حساس کودک نیز از ویژگی های دیگر این محصول است.

صندلی خودرو بیبی فور لایف baby4life
صندلی خودرو بیبی فور لایف baby4life

صندلی ماشین کاپلا capella 360 درجه ای

این صندلی ماشین کودک مناسب برای استفاده از نوزادی تا کودک با وزن 36 کیلوگرم می‌باشد و دارای کیفیت بالا و بسیار بادوام است. همگام با رشد کودک، محافظت حداکثری از کودک را فراهم می‌کند. ویژگی خاص این محصول قابلیت چرخش 360 درجه‌ای سیت است که به شما این امکان را می‌دهد صندلی را رو به جلو، رو به عقب و رو به درب ماشین تغییر دهید. نصب این صندلی نیز از دو طریق سیستم ایزوفیکس و کمربند ایمنی خودرو انجام می‌شود. کمربند ایمنی و پدهای محافظ سر و گردن برای حفظ امنیت کودک نیز از امکانات دیگر این محصول است.

صندلی ماشین کاپلا capella 360 درجه ای
صندلی ماشین کاپلا capella 360 درجه ای

صندلی خودرو elele مدل rotate fix

این صندلی ماشین یکی از محصولات خاص برند ترک elele با طراحی ایتالیایی می‌باشد. از امتیازات این صندلی ماشین کودک چرخش 360 درجه‌ای سیت آن است که نصب آن را در جهت‌های مختلف امکان‌پذیر می کند. نصب به سمت جلو و به سمت صندلی و و چرخش سیت به سمت درب خودرو را  به راحتی والدین می‌توانند انجام دهند. از ویژگی‌های دیگر این محصول قابلیت نصب با ایزوفیکس و کمربند خودرو است. این صندلی برای گروه سنی 0 تا 3 و تا وزن 36 کیلوگرم قابل استفاده است. قابلیت تنظیم پشتی و تنظیم راحت حالت خواب با داشتن سیت چرخان یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

صندلی خودرو elele مدل rotate fix
صندلی خودرو elele مدل rotate fix

صندلی ماشین دلیجان مدل huber

این محصول از جدیدترین صندلی ماشین کودک دلیجان است. صندلی ماشین کودک دلیجان دارای طراح طراحی به روز و مشابه برندهای خارجی است. قابلیت نصب توسط ایزوفیکس و کمربند ایمنی را دارد که در بین صندلی‌های ایرانی در نوع خود منحصر به فرد است. ویژگی دیگر این صندلی قابلیت استفاده برای کودک از بدو تولد تا 36 کیلوگرم است. این صندلی ماشین دارای امکانات لازم برای راحتی و امنیت کودک می‌باشد و با داشتن کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نوع خارجی آن دارد. محصولات برند دلیجان در بین والدین شناخته شده و قابل اعتماد می‌باشند.

صندلی ماشین دلیجان مدل huber
صندلی ماشین دلیجان مدل huber

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

این صندلی ماشین کودک یک صندلی ماشین با کیفیت ساخت ایران است. این محصول مناسب برای استفاده کودک از بدو تولد تا 8 سالگی و وزن 25 کیلوگرم است. نصب این صندلی فقط از طریق کمربند خودرو انجام می‌شود. قابلیت تنظیم پشتی در 3 حالت دارد و نصب به سمت جلو و رو به صندلی خودرو را مناسب برای راحتی کودک امکان‌پذیر است. این صندلی ماشین دارای نشیمن جادار و با طراحی تاجدار اسپرت است. دارای پدهای محافظ سر و گردن برای محافظت بیشتر از کودک است که قابل جدا شدن می‌باشد.

صندلی ماشین زویه مدل مکس نیز از مدل‌های دیگر برند زویه است. این صندلی ماشین از 9 ماهگی تا 12 سالگی کودک قابل استفاده است. کمربند ایمنی 5 نقطه‌ای و سیستم محافظت از کناره‌ها از ویژگی‌های این محصول می‌باشد. محصولات زویه بیبی از محصولات پرفروش ایرانی هستند.

صندلی خودرو بیبی لند

این صندلی ماشین کودک یکی از بهترین صندلی ماشین‌های ساخت ایران است. این صندلی دارای طراحی به روز و بسیار باکیفیت است. قابل استفاده برای کودک از 1 تا 12 سالگی (9 تا 36 کیلوگرم) می‌باشد. دارای طراحی مطابق با ارگونومی بدن کودک است و بالاترین امنیت و حاظت از کودک را در خودرو انجام می‌دهد. داشتن وزن کم و حمل آسان از ویژگی‌های این محصول است. همچنین هد ساپورت با قابلیت تنظیم ارتفاع از مزیت‌های دیگر این صندلی ماشین می‌باشد. این محصول مشابه صندلی وارداتی و صندلی چیکو است که با داشتن تمام امکانات موجود در آن قیمت پایین‌تری دارد. به دلیل اینکه حفظ امنیت کودک در خودرو برای هر پدر و مادری بالاترین اولویت را دارد، با انتخاب و نصب یک صندلی ماشین مناسب امنیت فرزندتان را در مسافرت و یا داخل شهر تضمین کنید.

صندلی خودرو بیبی لند
صندلی خودرو بیبی لند

در بدو نی نی، ما معتقدیم که تجربه خرید شما باید تا حد امکان بدون استرس و راحت باشد. به همین دلیل است که ما طیف وسیعی از مزایا را برای آسان‌تر کردن زندگی شما ارائه می‌کنیم، از جمله تخفیف، ارسال رایگان و حتی پرداخت درب منزل برای کسانی که در تهران زندگی می‌کنند. با تعهد ما به رضایت مشتری، می‌توانید اعتماد کنید که خرید شما از بدو نی نی از ابتدا تا انتها یک تجربه مثبت خواهد بود. امروز مجموعه ما از صندلی‌های ماشین کودک را مرور کنید و مناسب‌ترین صندلی را برای کودک خود بیابید.

سوالات متداول


تقسیم‌بندی کلی صندلی ماشین کودک بر اساس برچسب روی آن به چه صورت است؟

  • صفر: مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا 13 کیلوگرم (نصب رو به عقب)
  • یک: برای کودکان از 2 تا 7 سال – 9 تا 17 کیلوگرم (نصب رو به جلو)
  • دو: برای کودکان 4 تا 12 سال – 15 تا 25 کیلوگرم (نصب رو به جلو)
  • سه: کودکان 8 سال به بالا 25 تا 36 کیلوگرم

علامت E بر روی صندلی ماشین کودک نشان دهنده چیست؟

این علامت نشان از انواع آزمایشات و تست تصادف بر روی صندلی است و نشان می‌دهد که این وسیله از ایمنی بالایی برخوردار می‌باشد.

انواع برندهای صندلی ماشین کودک ارائه شده در فروشگاه بدو نی نی کدام است؟

  • ببکو bebeko مدل ks02
  • لورلی lorelli
  • کیکابو kikkaboo
  • بیبی فور لایف baby4life
  • کاپلا capella 360 درجه‌ای
  • elele مدل rotate fix
  • دلیجان مدل huber
  • زویه مدل الگانس
  • بیبی لند
مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *