بهترین مارک تخت و پارک نوزاد- معرفی و مشخصات

بهترین مارک تخت و پارک
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
[تعداد امتیاز: 0 میانگین: 0]

خرید لوازم مربوط به نوزاد در سیسمونی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای والدین است. تعداد لوازمی که باید برای کودک تهیه شوند، معمولا زیاد و گوناگون هستند و کاربردهای ویژه‌ای نیز دارند. لوازم تغذیه، لوازم بازی، لوازم بهداشت و حمام، لوازم حمل و جابه‌جایی کودک مثل کالسکه و کریر بچه و لوازم خواب از جمله لوازمی هستند که برای راحتی کودک و والدین باید تهیه شوند. یکی از بهترین لوازم برای خواب نوزاد تخت و پارک است که اگر شما هم پیگیر خرید سیسمونی باشید، ممکن است بهترین مارک تخت و پارک برای شما مهم باشد. در ادامه این مطلب تعدادی از برندهای مطرح این وسیله را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

خواب نوزاد در کنار تغذیه و دیگر نیازهای نوزاد بسیار با اهمیت می‌باشد. زیرا خواب بر رشد و سلامت نوزاد تاثیر مستقیم دارد. نوزاد در سال اول زندگی ساعت‌های زیادی را در شبانه‌روز می‌خوابد. انتخاب محل خواب مناسب یکی از کارهای مهم والدین است.

ویژگی های بهترین تخت و پارک نوزاد


برای خواب کودک از بدو تولد، گزینه‌های متنوعی همچون تخت و گهواره نوزاد و تخت و پارک وجود دارند. قبل از خرید بهتر است با تفاوت‌ها و کاربردهای این گزینه‌ها آشنایی داشته باشید. تخت و پارک نوزاد یکی از بهترین لوازم برای خواب بچه است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. قبل از خرید تخت و پارک بهتر است ویژگی‌ها و مزایای خرید تخت و پارک نسبت به گهواره را بدانید. همچنین در هنگام جستجو برای خرید تخت و پارک با محصولات متنوع و متفاوتی رو به رو می‌شوید. که در میان آنها باید بتوانید بهترین مارک تخت و پارک را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین برند تخت و پارک کودک
بهترین برند تخت و پارک کودک

مشخصات تخت و پارک نوزاد

در خرید تخت و پارک در ابتدا باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید. سپس نیازها و کاربردی که از آن انتظار دارید را در نظر بگیرید. از جمله مشخصات بهترین مارک تخت و پارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخت و پارک از اسکلت و یا فریم فلزی و مستحکم ساخته شده است. دارای روکش نرم بر روی فریم و مناسب با پوست حساس کودک می‌باشد. تخت و پارک محلی برای بازی و خواب کودک است. بنابراین به ظرفیت وزنی آن توجه کنید تا استحکام کافی برای کودک را داشته باشد.
  • روکش و پارچه‌های تخت و پارک باید برای کودک ضد حساسیت باشند و در قسمت زیرانداز و محل خواب کودک قابلیت جدا شدن و شستشو داشته باشد.
  • دیواره‌های تخت و پارک نیز از جنس پارچه و بیشتر توری می‌باشند. توری بودن باعث می‌شود مادر بتواند داخل تخت و پارک، کودک خود را ببیند. کودک نیز در هنگام بازی اطراف خود را ببیند و حس بینایی و بصری کودک تقویت شود.
  • داشتن چرخ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک تخت و پارک باید داشته باشد. چرخ‌های این وسیله باید باکیفیت و روان باشند و در ضمن برای امنیت کودک باید مجهز به ترمز نیز باشد. داشتن چرخ جابه‌جایی آن را در جاهای محتلف خانه برای مادر آسان می‌کند.
  • قابلیت جمع شدن نیز حمل تخت و پارک را برای مسافرت یا مهمانی و گردش آسان می‌کند. با این امکان شما می‌توانید در هر مکانی راحتی و آسایش کودک را برای خواب و بازی فراهم کنید. بعضی از مدلها دارای کیف و یا کوله مخصوص حمل نیز هستند.
  • امکانات جانبی مانند محل تعویض نوزاد، سایه بان و پشه بند نیز در بعضی از تخت و پارک ها در نظر گرفته شده است. هر کدام از این امکانات راحتی بیشتری برای کودک و مادر فراهم می‌کنند.
  • بعضی از مدلها نیز دارای لوازم اضافی برای سرگرمی کودک هستند. آویز تخت یکی از لوازمی است که معمولا در بالای تخت و پارک برای کودک وجود دارد.
  • قابلیت دیگر موزیکال بودن آن است. این ویژگی به سرگرمی و آرامش کودک بسیار کمک می‌کند.
سرگرمی کودک در تخت و پارک کودک
سرگرمی کودک در تخت و پارک کودک

بهترین مارک تخت و پارک


در ادامه با تعدادی از بهترین برند تخت و پارک آشنا خواهیم شد.

تخت و پارک ببکو مدل dream time

تخت و پارک ببکو محصول برند ببکو bebeko بهترین مارک تخت و پارک است. این تخت و پارک دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی است و تا دو سالگی مناسب برای خواب نوزاد می‌باشد. دارای تخت نوزاد مخصوص همراه با سایه بان است. این تخت قابل جدا شدن نیز می‌باشد و می‌توانید آن را به صورت جداگانه برای خواب نوزاد استفاده کنید.

همچنین یک تشک تعویض نیز در این تخت و پارک در نظر گرفته شده است. دارای یک درب ورودی مخصوص برای ورود کودک به درون تخت و پارک است که در مدل‌های مشابه کمتر دیده می‌شود. از امکانات دیگر این تخت و پارک موزیکال بودن آن است. علاوه بر این برای سرگرمی بیشتر نوزاد، چراغ خواب نیز  دارد. سبد لوازم، محل مخصوص برای فلاسک و شیشه شیر، قابلیت جمع شدن و … از دیگر امکانات این تخت و پارک است.

تخت و پارک ببکو مدل 950

این تخت و پارک نیز از محصولات باکیفیت برند ببکو است. دارای تخت نوزاد متحرک همراه با سایه بان است. این تخت به صورت جداگانه به عنوان نی نی لای لای قابل استفاده است. همچنین تشک تعویض نوزاد در بالای آن قرار دارد. این تشک نیز از جنس پلی استر و قابل شستشو می‌باشد.

این محصول نیز موزیکال است و شما را از خرید آویز عروسکی به طور جداگانه بی‌نیاز می‌کند. زیرا در بالای آن آویز عروسکی دارد. دیواره های آن از جنس توری است و این امکان را می‌دهد تا مادر بتواند در هنگام بازی کودک را ببیند. کودک نیز می‌تواند اطراف و مادرش را ببیند و احساس آرامش بیشتری داشته باشد.

یک سبد مخصوص برای پوشک و لباس مرطوب کودک نیز در کنار این محصول در نظر گرفته شده است و یک قسمت جداگانه برای لباسها و وسایل کودک نیز وجود دارد.

تخت و پارک مجهز به تشک تعویض نوزاد
تخت و پارک مجهز به تشک تعویض نوزاد

تخت و پارک کیکابو kikka Boo مدل Dessine Moi

این تخت و پارک یکی از محصولات برند اروپایی کیکابو می‌باشد. این محصول موزیکال، یک آویز تخت نوزاد نیز دارد و دارای تشک نرم راحت برای خواب کودک است. از ویژگی‌های خاص این تخت و پارک داشتن ورودی جداگانه برای ورود کودک است. یک جیب مخصوص برای لوازم و لباس‌های کودک نیز در طرف دیگر دارد.

فریم آلومینیومی و سبک از دیگر امتیازات این تخت و پارک است. همچنین برای جابجایی راحت در جاهای مختلف خانه دارای چرخ می‌باشد و از آنجا که قابل جمع شدن است، یک کیف مخصوص برای حمل راحت بعد از جمع شدن نیز دارد.

بهترین مارک تخت و پارک
بهترین مارک تخت و پارک

تخت و پارک کاپلا capella

این تخت و پارک محصول برند کره‌ای کاپلا است. دارای طراحی ساده و مطابق با استاندارهای جهانی است. محصولات این برند از کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه برخوردار هستند. علاوه بر این برای راحتی مادر تشک تعویض متحرک دارد.

قابلیت جمع شدن آسان و کاور پارچه‌ای برای حمل نیز از امکانات دیگر این محصول است. در ضمن دارای پایه‌های چرخ‌دار برای جابه‌جایی راحت در خانه نیز می‌باشد.

ما می‌دانیم که خرید سیسمونی برای کودک شما می‌تواند دردسرساز باشد، به همین دلیل است که ما مفتخریم مجموعه کاملی از مزایا را برای آسان‌تر کردن زندگی شما ارائه دهیم. ما این امکان را با تخفیف، ارسال رایگان و حتی پرداخت درب منزل برای کسانی که در تهران زندگی می‌کنند، فراهم کرده‌ایم که بدون نیاز به خروج از منزل، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. بهترین مارک تخت و پارک را در برندهای ایرانی و خارجی از فروشگاه اینترنتی بدو نی نی خرید کنید.

بهترین تخت و پارک نوزاد را در برندهای معتبر همچون نمونه‌های زیر، از فروشگاه اینترنتی سیسمونی بدو نی نی با قیمت مناسب تهیه نمایید.

سوالات متداول


بهترین تخت و پارک نوزاد چه ویژگی هایی دارد؟

  • استحکام کافی برای بازی و خواب کودک
  • روکش و پارچه‌های تخت و پارک باید قابل شستشو و متناسب با پوست کودک ضد حساسیت باشند.
  • دیواره‌های پارچه‌ای یا توری برای اینکه کودک هنگام بازی قابل رویت باشد و حس بینایی و بصری کودک تقویت شود.
  • داشتن چرخ برای جابجایی آسان آن توسط مادر
  • امکان جمع شدن و حمل آسان برای فراهم کردن راحتی و آسایش کودک در هنگام بازی و خواب در هر مکان
  • مجهز به امکانات جانبی مانند محل تعویض نوزاد، سایه بان و پشه بند نیز در بعضی از تخت و پارک ها در نظر گرفته شده است.
  • آویز تخت برای سرگرمی بچه
  • قابلیت پخش آهنگ و موزیکال بودن

بهترین برندهای تخت و پارک کودک موجود کدامند؟

  • تخت و پارک ببکو مدل dream time
  • تخت و پارک ببکو مدل 950
  • تخت و پارک کیکابو kikka Boo مدل Dessine Moi
  • تخت و پارک کاپلا capella

کدام برند تخت و پارک کودک قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های مشابه دارد؟

تخت و پارک کاپلا محصول کشور کره با طراحی ساده و مطابق با استاندارهای جهانی از کیفیت بالا و قیمت مناسب‌تری نسبت به محصولات مشابه برخوردار هستند.

برای خرید تخت و پارک نوزاد موزیکال کدام برند انتخاب بهتری است؟

تخت و پارک ببکو مدل 950 و تخت و پارک کیکابو kikka Boo مدل Dessine Moi بهترین مارک تخت و پارک نوزاد است که علاوه بر داشتن ویژگی قابلیت پخش موزیک، در بالای آن آویز عروسکی دارند.

مهسا رضایی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *